مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضورفرمانده سپاه قدس گیلان، فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه ای، معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه امام خامنه ای، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در سالن جلسات سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۹۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان پیش از ظهر امروز با حضورفرمانده سپاه قدس گیلان، فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه ای، معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه امام خامنه ای، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در سالن جلسات سپاه قدس گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در کشور نمونه است اظهار کرد: باید مراسم کنگره هشت هزار شهید گیلان دوباره در گیلان برگزار شود و باید برای این کار دوباره برنامه ریزی کنیم.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه باید در ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان هیئت اندیشه ورز تشکیل شود افزود: باید مراسم دومین کنگره با شکل و شمایل جدید و با توجه به مسائل روز جامعه برگزار شود و باید برای این کار ستاد کنگره ، محصولات جدید تولید کند.

وی با بیان اینکه اتفاق های مثبت کشور بر اثر برکت خون شهدا است گفت: مردم ما خود دچار مشکلات اقتصادی هستند اما برای کمک به هموطنان سیل زده وارد میدان شده اند و باید همگی قدردان این مردم باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور به خاطر دوری از فرهنگ شهدا است، گفت: برخی گناهان موجود در جامعه نیز به دلیل دوری از فرهنگ شهدا و فرهنگ شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز با بیان اینکه فضای موجود در جامعه ایثارگران ستودنی است اظهار کرد: فضای حاکم بر ایثارگران محصول همدلی و صمیمیت تمامی نیروها است.

عبدالله پاکاری با اشاره به اینکه همگی مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و برای این کار باید تمامی نهاد ها پای کار بیاییند.

وی با بیان اینکه اتفاقات مثبت حوزه ایثارگران تحت فرماندهی سردار عبدالله پور میسر شده است تصریح کرد: در این چند سال اخیر برگزاری مراسم کنگره هشت هزار شهید استان گیلان و برگزاری یادواره های شهدا به طور شایسته از اقدامات قابل تحسین در استان گیلان است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز با بیان اینکه فرهنگ ایثار گری باید در استان نهادینه شود اظهار کرد: برای موفقیت باید کارها را جهادی انجام داد.

سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به اینکه باید بین تمامی دستگاه ها همدلی حاکم شود گفت: ما باید برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم زیرا نسل جدید نیز باید با رشادت های رزمندگان ما آشنا شوند.

در انتهای این مراسم از زحمات چند ساله ابراهیم جوادی ، مسئول سابق ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان تجلیل و سید غلامرضا امیری به عنوان مسئول جدید ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان منصوب شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار