خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

آمریکا نمونه بارز و کامل تروریسم دولتی است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا نمونه بارز و کامل تروریسم دولتی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون به دنبال خاموش کردن چراغ اسلام بودند، افزود: استکبار جهانی پس از 14 قرن همین اندیشه را دنبال می کند اما هرگز نه به نیت خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی 18 هزار نفر از مردم عادی گرفته تا رییس جمهوری، رییس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس، دانشمندان و ... توسط گروهک های تروریستی به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: آمریکایی ها در یک اقدام سخیف سپاه را که در طول 40 سال گذشته همیشه حامی ملت بوده است، به عنوان تروریست معرفی می کنند و با گروهک های تروریستی برای بر هم زدن امنیت ایران اسلامی جلسه می گذارند و آنان را پشتیبانی مالی می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا نمونه بارز تروریسم دولتی است زیرا همین آمریکا بود که «ناکازاکی» و «هیروشیما» را با خاک یکسان کرد، هزاران انسان بی گناه را در افغانستان، لیبی، ویتنام، سوریه، سودان، عراق و ... به خاک و خون کشید، با فروش بمب های شیمیایی به رژیم بعثی سبب شهادت هزاران نفر از مردم حلبچه، سردشت و رزمندگان ایرانی شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حامیان آنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند، چون با حضور سپاه در منطقه همه توطئه‌های آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام سرایی بیان کرد: اکنون آمریکایی ها بعد از صرف میلیاردها دلار هزینه در خاورمیانه و تشکیل ده ها گروهک تروریستی تکفیری به خواسته های خود نرسیده اند، چون سپاه پاسداران همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنان می خواهند با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروهک های تروریستی کمی از شکست های خود را جبران کنند اما همه می دانند این کار از سوی دولت آمریکا نشانگر ضعف این کشور در منطقه است.

وی اضافه کرد: ملت ایران ملتی عاشورایی است و ملتی که عاشورایی باشد از مکر و نیرنگ دشمنان هراس ندارد، چون داشتن این مکتب باعث شده است که امروز با عنایت خداوند، فرزندان این آب و خاک موشک های طراحی کنند که لرزه بر اندام آمریکا و نوکران آنان بیاندازد.

وی ادامه داد: قطعا این عمل آمریکایی ها سبب محبوبیت چند برابر سپاه در میان امت های آزادی طلب جهان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار