جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مناطق سیل زده شهرستان کارون:
سرهنگ امیری، گفت: سپاه پاسداران خدمت به سیل زدگان را وظیفه خود می داند.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۷۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج هرمزگان در مناطق سیل زده شهرستان کارون، عنوان کرد: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان طبق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و خدمت رسانی به مناطق سیل زده در اولین روزهای سیل در شهرسنان کارون مستقر شد، تا بتواند مایه دلگرمی مردمی منطقه شود.
وی، افزود: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در راستای محرومیت زدایی و مبارزه با سیلاب شهرستان کارون تعدادی از موکب ها ی اربعین حسینی استان، بسیج سازندگی، مهندسی، اقشار بسیج، طلاب و روحانیون استان را جهت کمک به سیل زدگان به استان خوزستان شهرستان کارون اعزام کرده است.
جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اضافه کرد: شهرستان کارون دارای 70 روستا می باشد که 40 روستا آن درگیر مبارزه با سیلاب ها می باشند، که سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مناطق در حال خدمت رسانی به مردم شریف منطقه می باشد.
وی، تصریح کرد: احدات سیل بندها در اطراف روستا ها، لایه روبری و خروج آب از روستا ها، پخت و توزیع غذای گرم، بسته های کمک های مردمی، پتو، چادر، لوازم بهداشتی، آرد ، گونی بخشی از خدمات بسیجیان هرمزگان به مردم شهرستان کارون می باشد.
امیری، اضافه کرد: ما به عنوان خادمین مردم در این منطقه در حال کمک رسانی می باشیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را برطرف سازیم.

ارسال نظرات