حجت الاسلام فقیهی گفت امروز ترامپ و جیره خوران او بدلیل مقاومت سپاه پاسداران حرف از تروریست بودن  این نیروی مردمی به میان می آورند در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) استکبار نفس های آخر خود را می کشد. .
کد خبر: ۹۱۲۸۶۶۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نشست ماهانه حلقه سرگروه های طرح صالحین کوهبنان با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ،مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ، فرمانده بسیج دانش آموزی ، مسئول بسیج فرهنگیان، جمعی از سرگروه های طرح صالحین در محل سالن کنفراس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید .

در این نشست حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت در قران کریم داریم که خداوند توصیه می کند که انسان سهم خود را از دنیا فراموش نکند لذا سهم ما از دنیا به فرموده مولای متقیان چند چیز از جمله سلامتی است .

وی ادامه داد دنیا با تمام قوایش دست به دست هم دادند تا سلامت از انسان سلب شود از طرفی انسان باید قدر جوانی خود را بداند و در زندگی همانند جوان زندگی کند .

حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد یاوران حضرت ولی (عج) در حالی در رکاب حضرت قرار می گیرند که دلشان جوان است و خود حضرت در شمایل فردی 40 ساله ظهور خواهد کرد .

وی بیان داشت باید همواره نگاهمان به دنیا همراه با امید باشد و با قدرت و صلابت در برابر مشکلات و گرفتاری های دنیا بایستیم و شادی و نشاط خود را حفظ کنیم تا زندگی ما بدور از دغدغه ،حرص و طمع باشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت انسان در حالی امکانات را خواستار باشد که از نعمت سلامتی برخودار است و می تواند از نعمت ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرد.

وی یاداور شد از جمله نعمت ها امنیت است در حالی که برخی کشورها از نظر منابع زیر زمینی در اوج قرار دارند ولی آرامش ندارند اما ملت ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای نظامی و در راس آنان سپاه پاسداران با عوامل ناامنی در منطقه برخورد کرد و آرامش و آسایش را در کنار امنیت به مردم عراق ، سوریه و.... ارزانی داشت .

حجت الاسلام فقیهی گفت امروز ترامپ و جیره خوران او بدلیل مقاومت سپاه پاسداران حرف از تروریست بودن  این نیروی مردمی به میان می آورند در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری استکبار نفس های آخر خود را می کشد.

وی خاطر نشان کرد رشد و بالندگی در گام دوم انقلاب رفیق و همراه مردم ایران اسلامی خواهد بود و ما شاهد ذلت و خواری استکبار جهانی خواهیم بود .

ارسال نظرات