در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در بیانیه‌ای اقدام خفت باردولت آمریکا را به شدت محکوم کرده و حمایت خود را ازسپاه پاسداران که برخاسته از انقلاب و مردم وبازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه است اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۱۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس به عنوان بازوی پر توان انقلاب و رهبری نظام بوده  و به عنوان یک نیروی نظامی رسمی و قانونی در جمهوری اسلامی ایران همیشه نقش پررنگی در سرکوب گروه‌های تروریستی و حفظ امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای داشته است.

 قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی حرکتی سخیف و نابخردانه و در عین خسارت بار و خطرناک است که تنها از رئیس جمهوری سبک سر و نادان  برمی آید و با این حرکت نسنجیده نه تنها امنیت و موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی را تامین نمی کند بلکه اضمحلال آن را نزدیک‌تر می‌کند.

بدون شک دلیل این اقدام خفت‌بارشیطان بزرگ، شکست‌ سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های‌ پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است. در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش موثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی ایفا نموده است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به دلاورمردان سبز پوش وجان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام خفت باردولت آمریکا را به شدت محکوم کرده و حمایت خود را ازسپاه پاسداران که برخاسته از انقلاب و مردم وبازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه است اعلام می کند.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

ارسال نظرات
آخرین اخبار