خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اصناف همواره همراه و همقدم انقلاب بوده اند و نمود عینی این مسئله را امروز در کمک به مناطق سیل زده گلستان و لرستان می ببنیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۰۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم تودیع . معارفه فرمانده بسیج اصناف شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار کرد: اصناف شریف ما از قبل انقلاب پای کار انقلاب ایستاده اند .

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اصناف در بحث پشتیبانی از جبهه های دفاع مقدس همواره همپای رزمندگان بوده اند و نمود عینی این مسئله را امروز در کمک به مناطق سیل زده گلستان و لرستان می ببنیم.

در ادامه این برنامه ، گروسی فرماندار شهرستان البرز اذعان کرد: اصناف و بازرگانان بودن که در زمان جنگ تحمیلی در کنار مردم بودند و نقش مهمی چه در کمک به مردم و چه در خدمت رسانی به رزمندگان ایفا کردند.

وی یادآور شد: بعد از جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی هم اصناف نقش آفرین بودند.

مراسم تودیع معارفه فرمانده بسیج اصناف شهرستات البرز

این مسوول به شعار های اقتصادی و اثرات مهم آن اشاره کرد و گفت: در همه دولت ها شعار های اقتصادی و معیشتی در جریان بوده است و موضوع اقتصاد مقاومتی که در دهه اخیر به صورت ویژه رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبرد اقتصادی به آن اشاره کرده اند مولفه ای مهم برای جایگزینی واردات و خروج از وابستگی می باشد.

فرماندار البرز اذعان کرد: در حوزه فقه مکاسب امروز باید به جدیت تمام پرداخت شود و اگر امر این تببین نشود ما هیچ چیزی برای از دست دادن نداریم و در گام بعد احیا تفکر سبک زندگی نشات گرفته از آموزه های دینه و نکات مورد توجه و تفکرات مقام معظم رهبری است .

وی ادامه داد: امروز اگر ما در این حوزه موفق بشویم مشکلات اقتصادی کشور شد در هر شاخه از تولیدات حل خواهد شد، به عبارتی چرخه عدالت در جامعه همه ما با اصناف تکمیل خواهد شد .

گروسی گفت: اگر همه اقدامات ما با فرهنگ و با شرع ما عجین شود همه مسائل و دغدغه های ما رفع خواد شد . در همه حوزه ها باید اصناف همچون دوران گذشته ورود پیدا کند .

این مسوول ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در بحران ها بدون کمک و تکیه به کسی موفق بوده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات رضایی مسوول بسیج اصناف شهرستان البرز تقدیر و برادر حسین زاده به عنوان فرمانده جدید این حوزه اصناف معرفی گردید .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها