امام‌جمعه بخش مرکزی یزدی با حضور در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان ضمن دلجویی از مردم سیل‌زده از نزدیک در جریان فعالیت‌های طلاب و نیروهای جهادی و امدادی یزدی در این مناطق قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله حاج سید کاظم مدرسی به همراهی جمعی از طلاب و روحانیون یزدی ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان و دلجویی از سیل‌زدگان در جریان آخرین فعالیت‌های نیرو‌ها و گروه‌های جهادی مستقر در این مناطق قرار گرفت.
امام‌جمعه بخش مرکزی دراین‌باره با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق و فضای همدلی و جهادی که در شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده حاکم است، افزود: این تلاش‌ها و کمک‌رسانی‌ها تا رفع کامل معضلات مردم باید تداوم داشته باشد.
مدرسی در بازدید از شهرستان هویزه که محل استقرار سپاه الغدیر استان یزد به‌منظور خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان نیز است با مسئولین قرارگاه خدمت‌رسانی و فرماندهان سپاه الغدیر دیدار و گفتگو کرده و از فعالیت‌های شبانه‌روزی این نیرو‌ها قدردانی کرد.
گفتنی است بیش از ۲۵۰ نفر از طلاب و روحانیون جهادگر یزدی در قالب ۵ گروه و در بازه‌های زمانی متفاوت به‌منظور کمک‌رسانی به منطقه سیل‌زده پل‌دختر اعزام شدند.
علاوه بر این سپاه الغدیر یزد به‌عنوان معین شهرستان هویزه تعیین‌شده و نیرو‌های متخصص امدادی، ماشین‌آلات مهندسی و گروه‌های پزشکی سپاه الغدیر در این منطقه استقرار دارند.
موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی استان یزد نیز در نقاط مختلف شهرستان هویزه در کنار فعالیت‌های خدمت‌رسانی وظیفه تهیه و توزیع غذا در شهرستان هویزه و روستا‌های اطراف را عهده‌دار هستند.
منبع :خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/
ارسال نظرات