خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت 750 واحد مسکونی برای مددجویان استان با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن برای محرومان، گفت: نهضت ساخت مسکن برای جامعه مددجویی در حال شکوفا شدن است و آثار آن را در سال های اخیر شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی در نشست امضای تفاهم‌نامه ساخت 750 واحد مسکونی برای مددجویان استان  با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن برای محرومان افزود: نهضت ساخت مسکن برای جامعه مددجویی در حال شکوفا شدن است و آثار آن را در سال های اخیر شاهد بودیم.

وی با اشاره به جزئیات تفاهم‌نامه با سپاه عاشورا برای ساخت 750 واحد مسکونی مددجویان اظهار کرد: این واحدهای مسکونی مختص مددجویان کمیته امداد در سطح روستاهای محروم استان بوده که با توجه به توافق طرفین کمیته امداد برای هر متر مربع زیربنا مبلغ 695 هزار تومان پرداخت نماید و ارزش کلی پروژه 50 میلیارد تومان برآورد می شود.

کلامی اجرای این پروژه را گامی مهم در مبارزه با محرومیت عنوان کرده و افزود: مقدمات اجرای این پروژه انجام شده و خانواده‌های واجد شرایط شناسایی شده و از نعمت مسکن بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح چشم انداز این نهاد برای سال 98 در حوزه مسکن گفت: علاوه بر این 750 واحد که تفاهم نامه آن امضا شده، 250 واحد مسکن مددجویی نیز در سال جاری خرید یا احداث می شود تا با تحویل این 1000 واحد، هیچ یتیم فاقد مسکن در استان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه علاوه بر ساخت 750 واحد مسکن، برای تعمیر مسکن مددجویان در سطح روستاهای تابعه استان به تعداد 250 واحد نیز توافق حاصل شده است.

کلامی به اقدامات کمیته امداد در حوزه مسکن در سال 97 اشاره داشته و گفت: در سال گذشته با کمک خیران و مردم نیک اندیش ۸۴۱ واحد مسکن مددجویی ساخت یا خریداری شده و همچنین ۲۹۶۵ واحد تعمیرات مسکن مددجویی نیز انجام گرفته بود.

همچنین سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم بیان داشت: کمیته امداد و سپاه عزمی راسخ برای خدمت به محرومان دارند که آثار آن در جامعه وجود دارد.
  مردم نیک اندیش جهت همراهی با کمیته امداد در تامین مسکن مددجویا می توانند با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷*  مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات