خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، امیر جلالی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج و حقوقدانان دادگستری استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۶۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی استان در حسینیه امین الله دادگستری برگزار شد، امیر جلالی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به عنوان مسئول جدید کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری قزوین معرفی شد.
رییس کل دادگستری قزوین در این مراسم گفت: فرهنگ بسيج؛ فرهنگ بصيرت، معرفت و آگاهي است و راه برون رفت ما از بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی تقویت همین فرهنگ در میان اقشار جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بیان داشت: فرهنگ بسيج باید در زندگي فردی و اجتماعی ما بخوبی نمایان باشد زیرا این فرهنگ بر اساس فطرت و فرهنگ دین مبین اسلام است و اگر نگاهی به آمارها داشته باشیم بدون شک به این موضوع پی خواهیم برد که هر کجا فرهنگ اصيل بسيجي حاكم بود ميزان جرائم و تخلفات در حداقل ممكن بوده است.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که قوه قضاییه باید صد در صد انقلابی باشد و انقلابی بودن یعنی همان بسیجی بودن و باید بیش از پیش تلاش کنیم که این فرهنگ در بین کارکنان قضایی و اداری تقویت شود که امیدواریم مسئول جدید کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری در این جهت اهتمام ویژه ای داشته باشند.
مسئول جدید کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری قزوین نیز در این مراسم گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ پایداری و مقاومت در برابر ستم و ستمگران، فرهنگ عشق به خداوند و جهاد و شهادت است و همه باید تلاش کنیم این فرهنگ در بین جامعه ترویج یابد.
امیر جلالی خاطر نشان کرد: به یاری خداوند همه تلاش خود را در جهت تقویت روحیه بسیج در بین همکاران دستگاه قضایی به کار خواهیم گرفت تا با تقویت این روحیه، با توان بیشتر و استوار تر از قبل همسو با اهداف انقلاب و نظام گام برداریم.
گفتنی است پیش از این بهروز جلالوند، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان در این سمت مشغول فعالیت بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها