کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

حضرت علی اکبر(ع) الگوی جوانان شیعه است

حجت الاسلام کریم پور گفت: دشمنان اسلام از راه معرفی الگوهای منحرف کننده و کاذب، در پی بی‏هویت کردن جوانان مسلمان هستند
کد خبر: ۹۱۲۸۵۵۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جوان گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام الگوی بی نظیری برای جوانان کشور است.

حجت الاسلام سیّد مهران کریم پور،  با اشاره به الگو پذیری برخی از جوانان امروزی از فضای مجازی، افزود: جوانان امروز باید الگوی مناسب خود را از بین جوانمردان و الگوهای دینی انتخاب کنند، چون ما در عصری زندگی می کنیم که هر روز الگوهای متفاوت و متنوعی در مجلات و رسانه های گوناگون عرضه می شود.

کریم پور ادامه داد: دشمنان اسلام در دنیای امروز از راه معرفی الگوهای منحرف کننده و کاذب، در پی بی‏هویت کردن جوانان مسلمان هستند، در صورتی که اسلام در طول تاریخ الگوهای طراز اول در همه زمینه ها را دارد.

وی با اشاره به رشادت های حضرت علی اکبر (علیه السلام ) در مبارزه با کفر، گفت: حضرت علی اکبر (علیه السلام ) با شناخت ولی زمان خود و آشنایی با مسائل پیرامون زمان خود و حضور در میدان نبرد در واقعه عاشورا به اول جوان دنیای اسلام تبدیل شد و الگوی بزرگی شد برای جوانان شیعه که ما در دفاع مقدس و مدافعان حرم نمونه های زیادی از آنها را دیده ایم.

کریم پور با اشاره به حوادث سیل اخیر در کشور اظهار داشت: بعد از وقوع سیل در برخی نقاط کشور و به جا گذاشتن ویرانی ها ما شاهد یک اتحاد ملی هستیم که مردم برای کمک به همنوعان نیازمند از هم سبقت می گیرند و عمده این افراد جوانان هستند که مکتب علوی و حسینی آنها را به این سمت و سو سوق می دهد.

مولودی خوانی و پخش شیرینی از دیگر برنامه های این روز بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار