خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان از افزایش 19 درصدی دستگیری سارقان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ " مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح های مختلف انتظامی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران پرتلاش پلیس شهرستان قزوین در فروردین ماه سال جاری موفق به دستگیری 181 سارق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 19 درصدی را در پی داشته است.
وی افزود: در همین راستا با مجموعه تدابیر اتخاذ شده تعداد 7 دستگاه خودرو، 3دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه دوچرخه سرقتی کشف و تعداد 5 سارق در این خصوص دستگیرشدند که شاهد افزایش 36 درصدی در کشف سرقت ها در این مدت بوده ایم.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: در فرودین ماه سال جاری همچنین مقدار 4 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس شهرستان قزوین کشف و در اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده تعداد 188 نفر معتاد ، 40 نفر قاچاقچی ، 20 نفر خرده فروش دستگیر شدند.
سرهنگ حاجیان عنوان کرد:در زمینه برخورد و مبارزه با قاچاق کالا وارز نیز ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در این مدت تعداد 2 هزار و 650 ثوب البسه قاچاق در دو عملیات پلیسی کشف و 2 نفر قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پليس براي آرامش، آسايش و امنيت شهروندان تلاش می کند و امیدواریم شهروندان به توصیه های پلیسی درجهت پیشگیری از سرقت و سایر جرائم توجه جدی داشته و پلیس را در تامین امنیت یاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن 110 مراتب را به پلیس اطلاع و میزان مشارکت و نقش خود را در تولید و حفظ امنیت ایفاء کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها