کمکهای مردمی از بندر گناوه و بخش بندریگ شهرستان گناوه به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۲۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

کمکهای جمع اوری شده مردم به سیل زدگان از شهرستان گناوه سمت خوزستان ارسال شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه بندریگ  ریگ  گفت :مردم بخش بندرر یگ شهرستان گناوه با همکاری بسیج  وسپاه شهرستان  اقدام به جمع اوری کمکهای مردمی جهت یاری رساندن به سیل زدگان نموده اند.

حجت الا اسلام هاشمی منش گفت : بیش از ۸ اکیپ و گروه ۲۰تا۵۰ نفره از بانوان بندرریگ مشغول پخت نان در منازل خود می باشند .

وی ابراز داشت با توجه به کمک های مردمی ان شا ا... روزانه ۱۲ هزار لیتر اب معدنی مصرفی و توزیع ۱۵۰۰ بسته نان خاص بخش ریگ بین سیل زدگان توزیع خواهد شد .

فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه هم  گفت: علاوه بر اکیپ های جهادی بسیج که در شهر سیل زده باوی خوزستان مسقر هستند .نخستین و بزدگترین موکب شهرستان گناوه بنام موکب انصار الحسین ( ع) اعزام و  برپا می شود.

وی ارسال مواد غذایی ، بهداشتی و ظروف مخصوص پخت و پز و همچنین ارسال نانوای سیار از کمک های مردمی را دراین کاروان ارسال کمک یاداور شد.

سرهنگ یا سین اکبا حضور و در صحنه بودن مردم ، بسیجیان و سپاه شهرستان که از بدو این حادثه در محل حاضر شده اند را از نکات مورد توجه و مهم دانست.

سرهنگ اکبا تصریح نمود : ارزش کمک های ارسالی کنونی ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. 

وی ابراز داشت : در تمامی شهر نیز روند جمع اوری کمک ها جهت ارسال به مناطق سیل زده ادامه دارد.

 

لازم به یاداوری است در اکیپ های بانوان که مشغول پخت نان در بندر ریگ می باشند چند نفر از مادران شهدا با سن بالا و کهولت حضور دارند . و می گویند امروز وظیفه ما خدمت به مردم خوزستان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها