خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی تاکید کرد: ارتش مکتبی الگویی بی‌مثال در حفظ استقلال و دفاع از کیان و ارزش‌های متعالی، انسانی و الهی است.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۱۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
ارتش مکتبی الگویی بی‌مثال در حفظ استقلال و دفاع از کیان و ارزش‌های متعالی، انسانی و الهیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شما مبارک باد.
۲۹ فروردین ماه به پاسداشت یاد و خاطره دلیرمردان و جان برکفان روز‌های دشوار حماسه و خون، یادمان ارجمند از رشادت و ایثار را بر کتاب قطور شرف این مرزوبوم حک کردند و در تقویم کشور به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شده است.
ارتشی مکتبی که الگویی بی‌مثال در حفظ استقلال و دفاع از کیان و ارزش‌های متعالی، انسانی و الهی است و حماسه‌آفرینی‌های مستمر آن در طول سال‌های پس از انقلاب چنان در قله رفیع تاریخ این مرزوبوم تبلور یافته است که به استناد فرمود: ه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید.
ارتش ما امروز به پشتوانه تجارب گرانسنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه توانمندی‌های نظامی و دفاعی داشته که این دستاورد‌ها از مبانی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه است.
اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک گفته و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری از درگاه قادر قهار خواستارم.
ارتشى! اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى داریم و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن، آرزومندیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها