سید ساجد یعقوبی
در راستای اجرای «جهاد همبستگی ملی» انجام شد:
رییس اتحادیه آهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل از ارسال اولین محموله 250 میلیون ریالی اتحادیه آهن فروشان اردبیل به مناطق سیل زده کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عادل محمد پور صبح امروز در جریان ارسال اولین محموله کمک‌های اتحادیه آهن فروشان اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: محموله کمک‌های اتحادیه آهن‌فروشان و فلزکاران اردبیل با همکاری سپاه و بسیج اصناف استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی افزود: سپاه و بسیج از مردم و در خدمت مردم است و طرح سردار غیب‌پرور در خصوص «جهاد همبستگی ملی» نیز مؤید مردمی بودن بسیج است که در عمل و نه در شعار همواره خود را نشان داده است.

رییس اتحادیه آهن‌فروشان و فلزکاران : همه مردم و بسیج مردمی در کنار یکدیگر و دوشادوش هم برای حمایت و همبستگی یکدیگر و حفظ اتحاد در حمایت از مناطق سیل‌زده با همراهی اصناف و اتحادیه آهن‌فروشان و فلزکاران در حد توان خودمان کمک رسانی خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان و فلزکاران استان اردبیل بیان داشت: امروز یک کارگر با هدیه دادن 10 هزار تومانی نشان می دهد که اتحاد و همبستگی ملت در چه حد است و ملت در کنار هم یک جهاد همبستگی ملی را در کشور به راه انداخته‌اند.

وی با اشاره به ارسال کمک‌های 250میلیون ریالی اتحادیه آهن‌فروشان اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور گفت: به یاری خداوند متعال و با محوریت بسیج و همراهی همه صنوف استان اتحادیه آهن‌فروشان و فلزکاران استان نیز در طرح هر «کاسب یک کالای اساسی» برای سیل‌زدگان مشارکت جدی خواهد کرد.

ارسال نظرات