رئیس بسیج اصناف مازندران از ساخت 200 واحد مسکونی در مناطق سیل زده مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از مازندران،محمد ابراهیمی  از ساخت 200 واحد مسکونی در مناطق سیل زده مازندران خبر داد.

رئیس بسیج اصناف مازندران گفت: طرح جهاد همبستگی ملی طرح بسیار خوبی است که مشارکت اصناف و بازاریان را با سازمان بسیج برای آبادانی، نوسازی و کمک به سیل‌زدگان به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اصناف و بازاریان مازندران به این طرح، بیان کرد: اصناف و بازاریان مازندران همواره در تمام حوادث و بحران‌ها طی دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن، حضور پر رنگ و مستمری داشتند و در سیل اخیر نیز به یاری هموطنان خود شتافته‌اند.

رئیس بسیج اصناف مازندران متذکر شد: قبل از ابلاغ این طرح، با برگزاری جلسات و پیگیری با اتاق‌های اصناف، ادارات صنعت و اتحادیه‌های صنفی استان، مبلغ نقدی یک میلیارد و 100 هزار تومان از سوی بازاریان به سیل زدگان استان کمک شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر این کمک نقدی، طی جلسه‌ای که اصناف با کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد مقرر شد تااصناف در ساخت 200 واحد مسکونی تحت پوشش این ارگان‌ها و افراد غیر پوشش با برآورد هر واحد 62 میلیون تومان مشارکت کنند.

رئیس بسیج اصناف مازندران تصریح کرد: اصناف و بازاریان مازندران اعلام کردند که برای هر واحد مبلغ 25 میلیون تومان کمک کنند که با احتساب ساخت 200 واحد مسکونی برای سیل زدگان، کمک آن‌ها به 5 میلیارد تومان در این بخش خواهد رسید.

به گزارش بلاغ، ابراهیمی در پایان گفت: ابلاغ اجرای طرح جهاد همبستگی ملی طی روز گذشته به دست ما رسید و در اولین فرصت، جلسه پیگیری و مشارکت اصناف در این طرح برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها