بازدید رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور از مناطق سیل زده استان خوزستان

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور در سفر به استان خوزستان از مناطق سیل زده بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۴۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج استان خوزستان ، مهندس محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور در سفر به خوزستان  از مناطق سیل زده این استان بازدید و نزدیک با اقدامات  جهادی  اعضای بسیج  مهندسین عمران و معماری آشنا و دستورات لازم جهت خدمات هرچه بهتر را صادر کرد.

مهندس محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور در سفر به خوزستان از مناطق سیل زده این استان بازدید و نزدیک با اقدامات جهادی اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری آشنا و دستورات لازم جهت خدمات هرچه بهتر را صادر کرد.

مهندس ایلخان در پی بازدید دو روزه از وضعیت مناطق سیل زده استان بازدید نموده و از نزدیک در جریان اقدامات خود جوش مهندسین بسیجی استان قرار گرفت. در ادامه این دیدار جلسه شورای مرکزی به ریاست ایشان تشکیل و مباحث کارشناسی گروه های تخصصی این سازمان تشریح گردید.

همچنین جلسه ای با مدیران کل راه و شهرسازی استان و راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص پای کار بودن مهندسان و کارشناسان بسیجی برای حداقل کردن هزینه ها در جبران خسارات زیرساخت های استان در سیل و ظرفیت توانمند اعضای این سازمان گفتگو شد.

در ادامه مهندس ایلخان با حضور در اردوگاه شهید درویش در جمع مردم سیل زده شهرستان شوش دانیال از تلاش و مجاهدت مدیر و اعضای کانون بسیج مهندسین اندیمشک که از بدو حادثه سیل به کمک مردم آمده بودند تشکر کرد و در ادامه به دیدار مهندسین بسیجی و مردم سیل زده استان لرستان رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار