خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین از اعطای مرخصی تشویقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در بازدید از زندان مرکزی قزوین و در جمع مددجویان ضمن تبریک وتهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه خطاب به زندانیان حاضر گفت: بسیار خوشحال هستم که در این ایام خجسته و مبارک فرصتی فراهم شد تا در جمع شما باشم و از خداوند متعال می‌خواهم تا هر چه سریع‌تر مشکلات حل شده و شرایط آزادی شما فراهم شود.
وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضائی با مشارکت وهمراهی اداره کل زندان‌های استان تمام تلاش خود را در راستای کاهش ورودی به زندان و افزایش خروجی‌ها بکار بسته تا مسائل تربیتی و اشتغال زندانیان با تمرکز بیشتری دنبال گردد.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: با همکاری ستاد دیه استان در روزهای پایانی سال ۹۷ تعداد ۸۳ نفر از محکومین مالی از زندان آزاد شدند و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی اعلام نمود: زندانیان واجد شرایط که دارای تأییدیه اخلاقی زندان باشند در کمیسیون عفو به پرونده آنان رسیدگی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان بیان داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه به زندانیان واجد شرایط ۵ روز مرخصی تشویقی اعطا خواهد شد.
پیش از سخنان رئیس کل دادگستری، مدیر زندان گزارشی از روند اعطای عفو مقام معظم رهبری مدظله العالی و مرخصی نوروزی زندانیان ارائه نمود و اظهار داشت: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اعطا عفو گسترده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۸۶۰ پرونده محکومین واجد شرایط مورد عفو و تخفیف واقع شدند که ۸۹۷ نفر از این تعداد منجر به آزادی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها