مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از ارسال هشتمین محموله کمک های شهروندان زنجانی به مناطق سیل زده ی استان لرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۰۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

فرهاد امندی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پیش از این 6 محموله کمک های مردمی به استان های لرستان ومازندران ارسال شده است، اظهار داشت: 2 محموله دیگرنیزکه شامل مواد غذایی نظیر کنسرو ،نان،برنج وآب معدنی ولوازم ضروری نظیر پتو، موکت،فرش،لوازم بهداشتی و پوشاک می باشد،صبح دیروز توسط دو دستگاه کمپرسی و تریلی به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی استان زنجان نیز در مناطق سیل زده ی استان لرستان خدمت رسانی می کنند،تصریح کرد: لایروبی منازل، خدمات عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی و توزیع بسته های غذایی و بسته های بهداشتی مورد نیاز مردم از اقداماتی است که این روزها توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده لرستان و سایر شهرهای سیل زده کشور انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه موکب حسینیه اعظم زنجان،موکب عتبات عالیات،موکب قتیل العبرات سپاه ناحیه زنجان وموکب شهرستان خرمدره ،چهار موکب فعال در استان خوزستان هستند،افزود:این موکب ها روزانه ظرفیت پخت 10هزار پرس غذا را دارند که به فراخور نیاز این ظرفیت افزایش و یا کاهش می یابد.

امندی با اشاره به اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) معین شهرستان های بابلسر وجویبار در استان مازندران نیز می باشد،ادامه داد:نیروهای امدادی وجهادی استان زنجان جهت احداث واحد های مسکونی ومرمت واحدهای آسیب دیده به این مناطق اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج آماده دریافت کمک های نقدی وغیرنقدی شهروندان زنجانی می باشد،تاکید کرد:همچنین مردم زنجان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5151818086011جاری طلایی نزد بانک سپه به نام حوادث غیرمترقیه سازمان بسیج ویا به شماره 5892101214485209بانک سپه واریز نمایند.

ارسال نظرات