خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در جریان سیل های بوجود آمده در مناطق خوزستان ، آحاد مردم و بویژه سران عشایر و طوایف شهرستان هندیجان با تمام سلیقه های مختلف پای کارآمدند و در جمع آوری مایحتاج سیل زدگان استان مشارکت خوبی داشتند که همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه و بشردوستانه در شهرستان ادامه دارد و از تمام تلاش ها در این باره تقدیر و تشکر می شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در راستای حس انسان دوستانه و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در اعلام فوری کمک رسانی به سیل زدگان به همین منظور در ساعات اولیه وقوع سیل در نقاط کشور و مخصوصا استان خوزستان، مردم ، بسیجیان و بزرگان طوائف هندیجان بصورت خودجوش کمک های جمع آوری خود را تحویل ناحیه سپاه هندیجان دادند و با نظم و هماهنگی به مناطق سیل زده حمیدیه ، سوسنگرد و دشت آزادگان ارسال شدند .

وی افزود : ناحیه سپاه هندیجان با مشارکت گروههای جهادی و مخصوصا آحاد مردم با تمام ظرفیت ها در کنار مردم گرفتار در سیل استان خوزستان هستند و با ارسال کمک ها در قالب کاروانی همکاری خواهند داشت و این کمک ها روزانه بیشتر و بهتر خواهد بود.

وی بابیان ارسال اقلام مورد نیاز به سیل زدگان استان گفت: با همکاری موسسات خیریه، نان های بسته بندی شده ماشینی و محلی تهیه و در کنار آنها کنسرو، چای ، قند و پوشاک و برنج و گونی خالی برای سیل بندها آماده و با خودروهای سپاه ارسال می شوند و تا کنون بیش از ۲۰محموله فرستاده شده است.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد عنوان کرد: خدمت به مردم سیل زده از افتخارات سپاه و بسیج است و به یاری خداوند متعال هرامکاناتی باشد در اختیار سیل زدگان قرار داده می شود و ناحیه سپاه هندیجان به عنوان معین سوسنگرد آماده خدمات رسانی بیشتری به مردم منطقه سوسنگرد است.

وی بااشاره به عملکرد خوب بسیجیان و گروههای جهادی هندیجان بیان کرد: پایگاههای مقاومت بسیج و گروههای جهادی بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان همچنان درحال جمع آوری کمک های مردمی شهرستان هستند و کارهای خدمات رسانی در جمع آوری الحمدلله با مشارکت مردم به خوبی پیش می رود که جای تقدیر دارد .

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید کرد : جهاد در راه خدا در این شرایط حساس که سیل زدگان نیاز به کمک رسانی دارند واقعا ارزشمند و مقدس است و هر چه در توان داریم بایستی با اخلاص در خدمت مردم گرفتار در سیل کشور و استان خوزستان قرار بدهیم و مردم در این باره ایثار و غیرت از خود نشان دادند.

سرهنگ دوم پاسدار بعنونی نژاد افزود : مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس یا در تحریمات ظالمانه دشمن جنایتکار آمریکای خبیث ایستادگی و مبارزه نمودند واکنون در این سیل های اخیر با عشق و علاقه و ایثار پای کار هستند و با جان ودل در حال فداکاری و خدمت رسانی صادقانه است که تمام این لحظات خدمت ارزشمند و پر خیر و برکت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها