خبرهای داغ:

میلاد حضرت علی اکبر (ع) در سپاه هندیجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، همزمان با ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) مراسم جشنی در ناحیه سپاه در امامزادگان ، حسینیه هاوهیات های مذهبی شهری و روستایی شهرستان هندیجان باشکوه خاصی همراه با سخنرانی و مولودی خوانی بر گزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۸۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت: رفتار و سیره عملی حضرت علی اکبر (ع) شبیه به پیامبر اسلام (ص) بود و حضرت علی اکبر (ع) همانند جدش و پدر بزرگوارش در تقوا ، ایثار، شجاعت و دانش بی همتا بود و هیچ کسی مثل حضرت نمی شود.

وی افزود: حضرت علی اکبر (ع) در حماسه بزرگ کربلا درس های بزرگی به بشریت در آزادی خواهی ، ولایتمداری، غیرت، بردباری، ایمان به خدا ، شجاعت و از خودگذشتگی دادند همه این ها ارزشمند و مقدس هستند.

وی بابیان دانش و بزرگواری حضرت علی اکبر (ع) گفت: بزرگواری حضرت علی اکبر (ع) زبان زد خاص و عام است و جوانان ما بایستی از راه وروش حضرت الگو پذیری کنند و راه سعادتمندی در پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین نگهبان عنوان کرد : خصوصیات زندگی و سیمای حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین فرد به رسول الله (ص) است و تمام بزرگان دینی و خود اهل بیت (ع) به شخصیت حضرت علی اکبر (ع) احترام می گذاشتند.

وی بااشاره به سفارشات اهل بیت (ع) توجه خاص به حضرت علی اکبر (ع) بیان کرد: پیامبر اسلام ( ص) و امام علی (ع) و حضرت امام حسین و امام حسن(ع) به مقام والای حضرت علی اکبر(ع) تاکید و سفارشات فراوانی داشتند و حضرت ابدصالح خداوند متعال است .

حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت : جوانان جامعه ایران اسلامی در تمام زندگی شخصی و اجتماعی خودشان راه و روش حضرت علی اکبر (ع) را پیگیری و اجرا نمایند که راه رستگاری در پیروی از اهل بیت (ع) است.

در پایان جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان از همه بسیجیان و پاسداران ناحیه سپاه حلالیت طلبید و خواستار بخشش شد و طبق گزارشات رسیده حاج آقا نگهبان به عنوان مسئول جدیدحوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه لالی از سوی سپاه استان معرفی خواهند شد و در روز چهارشنبه مراسم تکریم و معارفه حاج آقا برگزار خواهد شد که برای این بزرگوار آرزوی موفقیت داریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها