خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

بدون مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: بدون مدیریت جهادی و باور عمیق به اقتصاد مقاومتی، نمی‌توان به گره گشایی از مشکلات اقتصادی پرداخت.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۶۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره بر این که کمک به فراهم سازی زمینه رونق تولید در کشور و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه همگانی است، اظهار داشت: به لطف الهی در سال‌های گذشته و پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اقدامات بسیار خوبی با دبیری و پیگیری سازمان بسیج سازندگی سپاه قم شروع شده و در سال جاری به خصوص در راستای شعار محوری سال، این برنامه‌ها با تشکیل ستاد رونق تولید در سپاه استان قم و تقسیم وظایف بین رده‌ها با قوت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در همین رابطه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) کمیته‌های مختلفی همچون شناسایی و فعال سازی ظرفیت‌های بلااستفاده، شناسایی و رفع موانع تولید، شناسایی عرصه‌ها و فرصت‌های نوین و... تشکیل شده و به حول و قوه الهی و در سایه مدیریت و عزم و اراده جهادی، در سال ۹۸ شاهد تحولات مطلوبی در این عرصه‌ها خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با بیان این که بدون مدیریت جهادی و باور عمیق به اقتصاد مقاومتی، نمی‌توان به گره گشایی از مشکلات اقتصادی پرداخت، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن ناجوانمردانه، حلقه تحریم و فشار اقتصادی را تنگ‌تر کرده، ما باید از ظرفیت عظیم مردم و به خصوص شجره طیبه بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نهایت استفاده را ببریم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته در این عرصه ها، پیشگام حمایت از تشکل‌های مردمی و بسیجی به خصوص در امر اشتغال زایی و بسترسازی برای رونق تولید ملی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار