حسین زادگان: خدمات رسانی به سیل‌زدگان تا پایان کار مرمت و نوسازی ادامه خواهد داشت و دولتمردان تا آخر پای کار خواهند ایستاد و در این راستا تاکنون به حدود یک‌هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده کمک بلاعوض پرداخت شده است که در منطقه سیل‌زده سیمرغ میانگین پرداخت این کمک‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۶۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه 27 فروردین) در حاشیه ملاقات مردمی در شهرستان سیل زده سیمرغ اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده و پرداخت تسهیلات شتاب کنند. در شرایط فعلی تمام خدمات اولیه مورد نیاز سیل‌زدگان شامل آب، برق، تلفن و راه‌های اصلی برقرار است و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: کار مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده در شهرها و روستاهای سیل‌زده با پرداخت تسهیلات مرمت و کمک‌های بلاعوض شروع شده و علاوه بر مصالح ساختمانی از جمله سیمان نیز حدود ۸۰۰ تن به صورت رایگان در بین سیل‌زدگان برای مرمت و ساخت توزیع شد.

حسین زادگان گفت: خدمات رسانی به سیل‌زدگان تا پایان کار مرمت و نوسازی ادامه خواهد داشت و دولتمردان تا آخر پای کار خواهند ایستاد و در این راستا تاکنون به حدود یک‌هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده کمک بلاعوض پرداخت شده است که در منطقه سیل‌زده سیمرغ میانگین پرداخت این کمک‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها