جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای دانشجو کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در دانشگاه کردستان با حضور روسای دانشگاه‌ها و معاونین دانشجویی و نهاد رهبری و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۴۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این جلسه با حضور روسای دانشگاه‌ها و معاونین دانشجویی و نهاد رهبری و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر پیشوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس کمیته دانشجویی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان خاطر نشان کرد: که ارزش کار شهدا به حدی گرانمایه و ارزشمند است که ما نمیتوانیم با هیچ کاری جوابگوی خون پاک این عزیزان باشیم و ما وظیفه داریم که در برنامه‌های خود تمام قد از نام و یاد شهدا بهره گیری کنیم.

در ادامه دکترصادقی ریاست دانشگاه کردستان ضمن عرض خیر مقدم به روسای دانشگاه کردستان افزود: میزبانی دانشگاه کردستان برای اجلاسیه شهدای دانشجو افتخاری است که نصیب این دانشگاه شده است و امیدواریم مراسم در حد و شان شهدای معزز برگزارگردد.
 
توحید رستمی  مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه ضمن هماهنگی هرچه بیشتر در خصوص برپایی اجلاسیه و الگو قرار دادن شهدای دانشجو برای نسل جوان و دانشجویان و انتقال سبک زندگی شهدا به جوانان و سرلوحه قرار دادن راه و رسم شهدا در زندگی خویش و ترویج فرهنگ غنی و گرانب‌های ایثار و شهادت و تکریم از خانواد‌های معظم شهدا گفت: برگزاری اجلاسیه نیازمند جریان سازی و فضا سازی می‌باشد که در اکثر دانشگاه‌ها اقداماتی نظیر یادواره شهدا، فضاسازی محیط دانشگاه، نامگذاریساختمان‌ها و مکان‌ها به نام شهدا، سرکشی از خانواده معزز شهیدان و ... انجام شده است.

رستمی در ادامه گفت: برای اجلاسیه برنامه‌هایی از قبیل:، چاپ کتاب (کردستان من) در مورد شهید فریدون تعریف با تیراژ ۲۰۰۰ جلد، برپایی ۸ غرفه نمایشگاهی به نام ۸ شهید دانشجوی استان کردستان در جنب محل برگزاری اجلاسیه، تجلیل از ۸ خانواده شهید دانشجو، غباررویی مزار شهدای گمنام دانشگاه کردستان، برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان شهید تعریف، رونمایی از سردیس شهید تعریف، نصب بنر در سطح دانشگاه‌های استان و شهرسنندج و ... پرداختند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات