سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک و یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده و سیل‌زده به‌طور همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۴۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در اردبیل/مشارکت مردمی در «هر مسجد، یک خانه»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک و یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده و سیل‌زده به‌طور همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری و همیاری مردم نوع‌دوست اجرا می‌شود و تاثیر به‌سزایی در روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده کشور دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در این طرح از تمامی مردم دعوت به‌عمل می‌آید تا برای حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.

پیرجاهد عنوان کرد: این طرح دارای ابعاد گوناگونی است که مردم شریف استان می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار«هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده سهیم باشند.

وی همچنین بیان داشت:در طرح «جهاد همبستگی ملی» هر بانک در ساخت و تعمیر یک مدرسه همیاری خواهد کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:در این طرح هر کاسب با تامین یک قلم کالا می‌تواند در کمک‌رساندن به خانواده‌های آسیب دیده مناطق سیل زده یاری‌گر باشد.

پیرجاهد افزود: عموم مردم شریف استان اردبیل می‌توانند با کمک‌های خود سهم بزرگی را در کمک‌رسانی هر چه سریعتر و بهتر به مردم مناطق سیل‌زده کشور داشته باشند.

ارسال نظرات