در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

جمعی از دانشجوایان بسیجی دانشگاه‌های بیجار با فرمانده سپاه بیجار دیدار کردند+عکس

در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از اقدام سخیفانه رئیس جمهور آمریکا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های بیجار با فرمانده سپاه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۳۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: همزمان با ورود انقلاب اسلامی ایران به ۴۱ سالگی خود رهبر انقلاب با صدور بیانیه‌ای در قالب گام دوم انقلاب بیانات مهمی داشتن که بعنوان چراغ راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه طی کردن گام دوم انقلاب منوط به درک درست از ۴۰ ساله اول انقلاب است، افزود: نسل چهارم ما، چون دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند به خوبی نمی‌توانند بند‌های گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده را درک نماید.

فرمانده سپاه بیجار گفت:انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته به دستاورد‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف دست یافته که بسیاری از جوانان ما به خوبی از آن‌ها مطلع نیستند و نیازمند مطالعه و تحقیق بررسی بیشتر توسط این قشر است.

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش دانشجوایان بسیجی در دانشگاه‌ها، اعلام کرد: دانشجویان بسیجی ما با تفکر بسیجی و روحیه جهادی نقش موثری در تببین اهداف انقلاب اسلامی در داشگاه‌ها دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی دانشجویان ما در دانشگاه‌ها اطلاعات کافی در خصوص انقلاب اسلامی و وقایع مهم آن ندارند و نمی‌دانند شخصیت‌های تاثیر گذار انقلاب چه افرادی هستند و این نیازمند مطالعه بیشتر توسط این قشر فرهیخته جامعه است.

فرمانده سپاه بیجار گفت: تا زمانی که درک درستی از گام اول انقلاب نداشته باشیم نمی‌توانیم گام دوم انقلاب را به خوبی درک کنیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بعنوان پدیده قرن تاثیر شگرفی در تمامی زمینه‌ها در ابعاد مختلف در منطقه و جهان داشته، بیان داشت: حرکت در مسیر رهبری و کارآمدی نظام موجب دست یافتن به موفقیت‌های چشم گیر و به سلامت عبور کردن از تهدید‌های دشمنان شده است.

وی ادامه داد: درست است که در حال حاضر با مشکلات زیادی رو به رو هستیم، اما این شرایط از سال ۵۸ و اویل سال ۵۹ سخت‌تر نیست و باید از تبلیغ یاس و ناامیدی در جامعه پرهیز کرد.

فرمانده سپاه بیجار گفت: مردم و مسئولان ما باید قدر سرمایه‌های اجتماعی کشور را بدانند و با استفاده از تجربیات گذشته و حرکت در مسر رهبری این پیچ تاریخی را نیز به سلامت پشت سر بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران تشکیل تمدن نوین اسلامی است، اظهار داشت: شرایط موجود با این هدف سازگار نیست و نیازمند جهش بیشتر در تمامی حوزه‌ها هستیم.

شعبانی ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بر اساس معنویت و اخلاق است و دانشجویان بسیجی ما باید روحیه جهادی، تفکر بسیجی همراه با آموزش صحیح را در دانشگاه‌ها ترویج دهند.

فرمانده سپاه بیجار ضمن قدردانی از دانشجویان بسیجی در راستای حمایت از سپاه گفت: ترامپ با خیال اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی پاک و برخواسته از دل مردم است با دولت و سایر نیرو‌های نظامی کشور مشکل دارد این اقدام ابلهانه را انجام داد و همین سیاست غلط وی موجب به وجود آمدن پویش ملی حمایت از سپاه در کشور شد.

وی به حمایت تمامی اقشار جامعه در طول چند روز گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه پاسداران با حرکت در مسیر رهبری و کمک به جامعه قدم برمی دارد.

شعبانی اذعان کرد: عملکرد سپاه بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف گسترش یافته و اقشار مختلف مردم در قالب بسیج در قالب طرح‌های مردم یاری، محرومیت زدایی و اردو‌های جهادی در خدمت مردم و دولت هستند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات