خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد(عج) با امام جمعه موقت تهران دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۰۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین آیت الله سیداحمد خاتمی در دیدار با مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد(عج) و هیئت همراه اظهار کرد: نظام اسلامی ما مدیون دین است، ستون فقراتش دین است و دین بود که مردم را به صحنه کشاند و ۴۰ سال است که آنها را در صحنه نگه داشته است.
امام جمعه موقت تهران گفت: همه باید پاسدار دین باشیم به خصوص افرادی همچون ما که افتخار پوشیدن لباس خادمی دین را داریم باید به تکلیف خود عمل کنیم.
وی با اشاره بر ایه ی قرآن((الذین یبلغون رسالات الله)) افزود: باید به مبانی دین و اعتقاد مردم یعنی مبدا، معاد و مسائل امامت و ولایت تحکیم ببخشیم.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: همه مبانی، امانت در دست ماست و ما وظیفه تبیین آن را داریم به خصوص که امروز ماهواره ها و شبکه های آلوده به جان اعتقادات افتاده اند تا جوانان ما را از این مبانی تهی کنند.
وی با بیان آیه ای از قران((الذین یبلغون رسالات الله)) ادامه داد: یک بخش این آیه اخلاق است و اخلاق یعنی رابطه انسان با خدا، همان که مقام معظم رهبری نام آن را سبک زندگی دینی گذاشت بنابراین باید سرمایه قرآن و احادیث اهل البیت علیهم السلام را تبیین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: الذین یبلغون رسالات الله، یکی دیگر از رسالت‌های ما تقویت نظام اسلامی و مبانی سیاسی این نظام است که شاخص آن ولایت فقیه است.
استاد حوزه علمیه تصریح کرد: چشم نظام اسلامی روشن است به وجود عالمان دین و عزیزانی که در جای جای این کشور روشنگری دارند و ان شاء الله شما از آن ها هستید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها