خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: همایش ملی هویت کودکان ایرانی-اسلامی در رده پیش دبستانی آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۲۰۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مریم بیدخام در نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری این همایش افزود: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای دوره پیش دبستانی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این همایش مربیان، معلمان، استادان، دانشجویان و پژوهشگران مسائل اجتماعی شرکت خواهند داشت و مقاله، داستان نویسی، بازی، قصه گویی، فیلم کوتاه و ... از محورهای این همایش است.
این مسئول به سن پیش دبستانی به عنوان عصر طلایی تربیت کودکان تاکید کرد و گفت: در این دوره سنی به دلیل شکل نگرفتن شخصیت افراد به راحتی می توان موضوعات و مفاهیم اجتماعی را نهادینه کرد.
وی به حفظ وحدت ملی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دستگاهی است که می تواند با ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای دانش آموزان و کودکان نقش بسزایی در حفظ وحدت ملی ایفا کند.
بیدخام به تقویت باورهای مذهبی، ملی و فرهنگی در کودکان پرداخت و توضیح داد: امروزه با رشد توسعه فناوری های نوین مانند فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی، احیا و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی اقدامی ضروری است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجتماعی و فرهنگی مانند دانشگاه، حوزه علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش همکاری کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها