خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان دهاقان در خطبه های نمازجمعه این هفته بیان نمود: سپاه شجره طیبه ای است که میوه آن ناکامی دشمن است.
کد خبر: ۹۱۲۸۲۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رضوانی امام جمعه شهرستان دهاقان در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکوم نمودن اقدام وقیحانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان نمود : سپاه شجره طیبه ای است که میوه آن ناکامی دشمن و استکبار جهانی است و سپاه پاسداران در تمام عرصه ها و در کنار ولایت حضور داشته و در مقابل خطرات و دشمنی ها ایستاده است و نام سپاه باعث ترس و لرزه بر تن دشمن شده است.

حجت الاسلام رضوانی گفت : مجموعه ای که این گونه در راه جهاد در راه خدا سر بدهد و ایثار و از خود گذشتگی نماید مطمئنا موجب حقد و کینه دشمن قرار می گیرد و ما توانسته ایم به خانه و کاشانه دشمن نزدیک شده و ابهت دشمن را بشکنیم و در بحث سیل اخیر بچه های سپاه برای این که بتوانند دردی از دردهای مردم بکاهند در خط مقدم بوده و خدمت رسانی می نمودند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی تدوین شده و یک سازمان چریکی مسلحانه و یک گروه مخفی نمی باشد بلکه یک ارتش است.

ایشان گفت: امروز روز سرنوشت ساز می باشد و تمامی فعالیت های دشمن ایذایی می باشد و ما توانسته ایم حرکت های ایذایی دشمن را کنار بزنیم و ما می بایست روز به روز وحدت و یکپارچگی خود را حفظ نماییم زیرا اگر اختلافی بین ما پیش بیاید تمامی زحمات ما به هدر می رود.

وی با توجه به فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع)  و روز جوان افزود : جوانان عزیز نقش بی بدیل و تعیین کننده ای در تمام عرصه های انقلاب اسلامی ایران داشته و دارند و انشاالله دست به دست هم داده و پوزه استکبار جهانی را به خاک می مالند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها