جلسه هماهنگی سپاه استان و ناحیه شوشتر به منظور برنامه ریزی جهت ادامه خدمت رسانی سپاه به مناطق سیل زده شوشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۶۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه گفت: خدا را شاکریم علی رغم بروز سیل و ایجاد خسارت اما هیچ گونه تلفات جانی انسانی نداشتیم.

 سردار اکبری افزود: با توجه به اینکه یکی از مشاغل مهم بسیاری ازمردم این منطقه دامداری به ویژه نگهداری و پرورش گاومیش می باشد  ، با تدابیر صورت گرفته هیچ گونه تلفات دام هم نداشتیم.

فرمانده سپاه استان تاکید کرد: اطلاع رسانی مناسب، پیش بینی محل اسکان، تخلیه به موقع و خدمت رسانی خوبی که توسط مسئولین لشکری و کشوری در مناطق سیل زده این شهرستان باعث شد تا آسیب های مردم این منطقه نسبت به بسیاری از مناطق درگیر سیل کمتر باشد.

وی تاکید کرد: سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تمام امکانات انسانی و تجهیزات مهندسی و خودرویی به خوزستان آمده تا با کمک سپاه و مسئولین شوشتر بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر در این جلسه گفت:سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری با تمام امکانات به شهر شوشتر آمدند و در بحرانی ترین شرایط کمک کار ما بودند.

سرهنگ دوم پاسدار نیسی زاده بیان کرد: امیدواریم با کمک همه برادران در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بتوانیم از تجارب ارزشمند شان نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان با تجلیل از سردار اکبری تصریح کرد: شخصیت سردار اکبری در برخورد با مردم سیل زده و خدمات انجام شده سپاه در روزهای ابتدایی بحران سیل باعث محبوبیت هر چه بیشتر سپاه شده است.

ارسال نظرات