خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

از تولید داخلی به عنوان افتخار ملی استفاده کنیم

حجت الاسلام عدالتی گفت: تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است که با توجه به آن می توان گام های سازنده ای را در تحقق اهداف ترسیم شده برداشت.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۴۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهار کرد: با خودکفایی در تمامی حوزه ها و زمینه ها دیگر تحریم دشمنان انقلاب اسلامی بی اثر خواهد بود و دشمنان از جنگ اقتصادی با ایران نا امید خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید، شرایط جدید و دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم، دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف می کوشند تا با برجسته سازی معضلات اقشار جامعه را ناراضی و ناامید کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

عدالتی یادآور شد: تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است که با توجه به آن می توان گام های سازنده ای را در تحقق اهداف ترسیم شده برداشت.

این مسوول عنوان کرد: مردم باید تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخاری ملی استفاده کنند و این امر مستلزم آن است که تمام واحدهای تولیدی کیفیت محصولات را بالاتر ببرند، انشالله با تولید و رونق داخلی امیدواریم شاهد فردایی بهتر برای کشورمان باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تصریح کرد: دشمنان می خواهند با ایجاد شرایط اقتصادی دشوار و با ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند و این راهبردی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها است.

وی تاکید کرد: ریشه مشکلات اقتصادی کشور، ضعف تولید در کشور است و همین ضعف تولید باعث شده تا برخی از کالا‌ها مستقیماً از خارج تأمین شوند و از نوسانات ارزی تأثیر بپذیرند، اصلی‌ترین مشکل، در یک جمله، ضعف تولید بوده و کلید آن نیز رونق بخشیدن به تولید است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار