امام جمعه تنکابن گفت:اگر تحریم ها نبود هیچوقت ایران به این اندازه به خود کفایی در بخش های مختلف نمی رسید.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۲۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه اعلام حمایت قاطعانه نیروی انتظامی شهرستان تنکابن از پاسداران این شهرستان در ناحیه سپاه تنکابن برگزار شد.

 در این برنامه ابتدا حجت الاسلام اصغری به خیر مقدم گویی پرداخت و سپس حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن ضمن تشکر از نیروی انتظامی بابت برپایی  جلسه ی وحدت آفرین، طی سخنانی بیان داشت: خداوند در دین اسلام و در فرهنگ اسلامی یک ظرفیت خاص و فوق العاده ایجاد نموده است.

وی بیان کرد: این ظرفیت بی نظیر باعث می شود تا مسلمین بتوانند همه تهدید های دشمن را تبدیل به فرصت کنند، این خصوصیت فرهنگ اسلامی باعث می شود تلاش های دشمنان برای ضربه به مسلمانان، در نهایت به خود آنها باز گردد، ما در پایان جنگ هشت ساله علاوه بر پیروزی، به عزت و اقتدار و پیشرفت های چشمگیر، در مسائل نظامی رسیدیم و آن تهدید نظامی به فرصت در ایجاد اقتدار و پیشرفت های نظامی تبدیل شد و این در سایه فرهنگ دینی و عمل به دستورات الهی بوجود آمد.

 خطیت جمعه تنکابن خاطر نشان کرد اگر تحریم ها نبودند هیچوقت این اندازه به خود کفایی در بخش های مختلف نمی رسیدیم هیچوقت اینگونه از فضا گرفته تا اعماق دریا به موفقیت نمی رسیدیم. دشمن در اقدام اخیر خود علیه سپاه دلاور فکر می کرد اگر سپاه را متهم به حرف هایی کند که در حق خودشان صادق است می تواند بین نیروهای ما جدایی بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه امریکا و اسرائیل خودشان در راس تروریسم عالم قرار دارند به استناد فرامین پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) گفت: « إِنَ‏ اللَّهَ‏ يُؤَيِّدُ هَذَا الدِّينَ‏ بِالرَّجُلِ‏ الْفَاجِرِ» دین همیشه به دست ظالمان و دشمنان، تایید و تقویت می شود(منيةالمريد/335/12-النفاق ..... ص:334).

حجت الاسلام پوراکبر بیان داشت: با توجه به روایت مذکور هر موقع دشمنان می خواهند با جنایات خود به اسلام ضربه بزنند سبب تحکیم اسلام می شوند آقای ترامپ فکر می کرد با اقدام علیه سپاه پاسداران می تواند به این نیروی موثر انقلاب اسلامی صدمه بزند اما این اقدام او کاملا به نفع سپاه تمام شد و محبوبیت این نیروی فداکار را در میان اقشار مختلف جامعه به شکل وصف ناپذیری چندین برابر کرد و باعث بوجود آمدن یک وحدت و همدلی بی نظیر میان تمامی نیروهای نظامی کشور شد و امروز شاهد صحنه ای زیبا در تحقق این وحدت و همدلی می باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها