فرمانده سپاه چالوس گفت: آمریکا فکر می کرد میتواند بین مردم و سپاه فاصله بیندازد اما همه جهان دید که این طور نشد و مردم و مسئولین و همه اقشار یکپارچه از سپاه حمایت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۱۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس،  سرهنگ عابدین داغمه چی در جلسه حضور طلاب و روحانیون و اساتید حوزه امام جعفر صادق( ع) در سپاه پاسداران شهرستان چالوس اظهار داشت: سبک زندگی در سیره امام حسین (ع) اینطور بیان شده است که ️باید به خود خوشبین و به آینده امیدوار و نداشتن نگاه ناامیدی، نخوردن افسوس گذشته و غصه فردا را نباید خورد، طوری زندگی کنید که انگار دارید تفریح می‌کنید و قبل از شروع کار باید فکر کنید.

وی ادامه داد : روزی آمریکا در ایران اختیار امور را در دست داشت اما امروزه در کشور خود اختیار ندارد و از اول انقلاب شاهد ترورها، حمایت جهانی از صدام برای جنگ تحمیلی، نقشه دشمن و همراهی دولت وقت از فتنه۷۸ و فتنه ۸۸ را پشت سر گذاشتیم.

داغمه چی تصریح کرد: با هماهنگی آمریکا، انگلیس، عربستان، منافقین و فرصت طلبان در داخل کشور میخواستند با بهانه مشکلات اقتصادی در داخل، سال ۹۶ از مناطق کوچک شروع به تظاهرات کنند و به تهران برسند که انقلاب چهل سالگی خودش را نبیند اما این نقشه دشمن با هوشیاری مردم اجرایی نشد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چالوس اذعان داشت: در سال ۱۳۹۷ برای محرم برنامه ریزی کردند که به علت مشکلات در عزاداری شرکت نمیکنند و جمعیت در میادین علیه نظام تجمع می‌کنند، اما باز هم شکست خوردند، این برنامه را برای عدم حضور دانش آموزان در اول مهر، آغاز سال تحصیلی داشتند که به نتیجه نرسیدند زیرا مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی پای آرمانهای امام و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی گفت:با اقدام ترامپ علیه سپاه وحدت مردم ایران بیشتر شد، فکر میکرد میتواند بین مردم و سپاه فاصله بیندازد اما همه جهان دید که این طور نشد و مردم ، مسئولین و همه اقشار یکپارچه از سپاه حمایت کردند و پس از این اتفاقات ️وظیفه ما پاسداران بیشتر شد و برای خدمات اجتماعی بیشتر باید برنامه ریزی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها