در دیدار مدیدکل صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل آموزش و پرورش عنوان شد :
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت گفت: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنری است که در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی، ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است و در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این معنا اشاره شده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۹۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

لطیفی با اشاره به اهمیت تربیت صحیح و اصولی فرزندان تصریح کرد: سرنوشت جوامع بشری مرهون سعی و تلاش آموزگاران و معلمان است و بزرگانی که هر کدام منشا خیرات و برکاتی برای جامعه بشری شدند همگی روند جامعه پذیری و کشف استعداد را از معلمان آموخته اند.
وی توجه به تربیت نسل جدید و تکریم و تجلیل از مقام والای معلم را از سرفصل های رسانه استانی در تولید برنامه ها عنوان کرد و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، تکریم جایگاه و مقام معلم و بزرگداشت او به معناى واقعى کلمه، آثار بسیار مثبتى را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقى می گذارد، و در این راستا رسانه استانی همآمادگی دارد تا همچون گذشته در کنار این نهاد مهم آموزشی برنامه های ویژه ای را تولید کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تنوع ماموریت های رسانه ملی تصریح کرد: صداوسيما با موضوعات مختلفي در جامعه سروکار دارد، اما آنچه مشاهده می شود پرداخت ویژه به موضوع آموزش و پرورش است که مسئوليت تربيت و پرورش بخش بسيار مهمي از جامعه را به عهده دارد و این توجه ، قابل تقدیر است.
آقای رفیعی کارکرد اصلی این وزارتخانه را جامعه پذیری، انتقال ارزشهای بین نسلی و ترویج فرهنگ اسلامی بیان کرد و افزود: این مهم در تعامل با رسانه ها بویژه صدا و سیما سهل الوصول تر است که نمونه بارز آن ترویج فرهنگ حسینی از طریق صداوسیمای مرکز زنجان است که بستر لازم را برای تربیت دینی دانش آموزان در این استان محیا نموده است.
در ادامه این دیدار معاونین سیما، صدا، خبر و فضای مجازی به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.

ارسال نظرات