خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده و به مناسبت اعیاد شعبانیه، گردهمایی دانش آموزان دختر طرح شهید بهنام محمدی شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۸۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و واحد‌های پوینده و پیشگام دختران شهرستان میامی، گردهمایی دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.
در این مراسم که مسئولینی از سپاه و آموزش و پرورش حضور داشتند، بعد از قرائت کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع)، محمدتقی اسدی از مدافعان حرم آل الله در سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه با بیان اینکه کلید سعادت جامعه توجه به قرآن و سنت است که در مفاتیح الجنان بیان شده به خاطراتی از جبهه مقاومت پرداخت و با اشاره به گام دوم انقلاب که نقشه راه کشور است گفت: آینده این انقلاب به دست شما جوان و نوجوانان است و باید تلاش نمایید تا آینده‌ای روشن را رقم بزنید.
وی افزود: استکبارجهانی و دشمنان تلاش دارند نسل نوجوان و جوان را از انقلاب دور کنند، اما شما باید با قدرت ایمان و تمسک به قرآن و اهل بیت ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری باشید.
در پایان این مراسم که برترین‌های طرح شهید بهنام محمدی در مدارس تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها