رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به همراه روسای واحدهای دانشگاه آزاد در راستای حمایت از سپاه و با شرکت در پویش مردمی «من هم یک سپاهی ام»با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۴۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به همراه روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان  در راستای حمایت از سپاه و با شرکت در پویش مردمی «من هم یک سپاهی ام»با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خوش آمدگویی به جامعه دانشگاهی مازندران به سیل اخیر اشاره کرد و گفت: سیل آمد و زندگی مردم را شست از آن طرف هم اندیشه های باطل را هم شست.همین آثار و برکات خوبی در آینده برجای خواهد گذاشت.

سیل با عث اتحاد قومیتی در ایران شد

سردار بابایی هدف دشمن را که قصد اختلاف قومیتی در ایران را داشت یادآور شد: در سیل شاهد بودیم که همه قومیتها به کمک هم آمدند، لرها به کمک عرب ها رفتند، فارس ها به کمک ترکمن ها رفتند. حجم عظیمی از مردم برای کمک به سیل زدگان آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به گزارش روابط عمومی سپاه کربلا اشاره کرد و افزود: وقتی گزارش زن میانسالی که فرزند معلول هم داشت ،بصورت کلیپ در فضای مجازی پخش شد یک خیر بهشهری با مبلغ 100 میلیون تومان به کمک خانم زده رفت.

سردار بابایی با تاکید براینکه سپاه تحت امرفرماندهی کل قوا است و از معظم له دستور میگیرد، گفت: در حادثه سیل شخصی از مسئولین امد و گفت چرا سپاه در سیل دخالت می کند، بنده هم پیغام دادم تا این شخص از ما عذرخواهی نکند کوتاه نمی آییم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: ما مشکلی نسبت به دشمنی دشمن نداریم .از دشمن انتظاری نیست که بد سپاه را بگوید یا به سپاه صفات بد بدهد چون میداند سپاه چه کارهایی کرده است و ازدست سپاه عصبانی است.حضرت اقا درباره ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید اودیوانه نماست. دارد مصوبات را اجرا می کند.

سردار بابایی ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

تفکر لیبرالی عامل تضعیف سپاه در داخل کشور
وی گفت:برخی در داخل کشور بخاطر تفکر لیبرالی سپاه را تضعیف می کنند. وقتی داخلی های دارای اسم و رسم و جایگاه قانونی هرازچندگاهی به سپاه طعنه می زنند دشمن هم فکر می کند در داخل چه خبر است.


فرمانده سپاه کربلا با یادآوری زمان دوران اصلاحات، که رهبر معظم انقلاب گفتند رئیس جمهور گورباچف نیست و ایران هم شوروی نیست ، اضافه کرد: حضرت آقا با این سخنان هم تذکر به رئیس جمهور آن زمان دادند و هم به دشمن فهماندند.


سردار بابایی با اظهار تعجب از کسانی که مدعی تفکر سیاسی هستند اما ساده ترین مسائل را متوجه نمی شوند، گفت :سپاه تحت دستور فرماندهی کل قوا کار می کند در مساله سوریه هم تحت امر معظم له کار کرد . حتی در بحث سازندگی هم به دستور حضر آقا سپاه کار می کند. برای نمونه در موضوع افتتاح ستاره خلیج فارس سپاه این پروژه را انجام میدهد و دولت افتتاح می کند. در این پروژه دولت به سپاه چندین هزار میلیارد تومان بدهکار است ، اما یک روز بعد به طور رسمی می گویند سپاه باید از سازندگی بیرون برود.


فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این مطلب که اگر کسانی که فکر می کنند قرارداد با امریکا  مشکل حل می شود ، اول باعث خودتحریمی می شوند،ادامه داد: به دولت پیشنهاد دادیم از ظرفیت سپاه برای کارامدی دولت استفاده کند چون به نفع مردم است.

راه نجات کشور روحیه جهادی و مدیریت انقلابی است


سردار بابایی راه نجات کشور روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دانست و گفت: اگر روحیه انقلابی و جهادی شد مشکلات حل می شود و در تصمیم گیری ها خوب عمل می کنیم.

گفتنی است در این دیدار  روسای واحدهای دانشگاه آزاد مازندران  ،دکتر شیردل از بهشهر،دکتر فلاح ازبابل ،دکتر صادقی از نکا ،دکتر خادمی از سوادکوه ،دکتر هادیان ازقائمشهر ،دکتر مشایخ از تنکابن، دکتر احمدی از نور ،دکتر وحدت از امل، دکتر بابایی رئیس واحد سماء ،دکتر اسفندیاری معاون فرهنگی و رئیس بسیج اساتید مازندران، دکتر صالحی رئیس دبیرخانه دانشگاه ازاد  و آقای جوانمرد مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران حضور داشتند.

 

انتهای پیام./

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها