آیت الله نعیم آبادی با تاکید براینکه ریل سرمایه گذاری در کشور باید آماده شود، گفت: مهمترین توقع سرمایه گذاران، حمایت منطقی و سرعت بخشی به کارها در حوزه سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۴۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی» در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان که با حضور مسئولان کشوری و استانی، سفرای کشورهای خارجی و سفرای جمهوری اسلامی در خارج از کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: سرمایه پذیر، سرمایه گذار و مسئولان مرتبط با این حوزه سه ضلغ مهم سرمایه گذاری است.

 

وی به توقعات سرمایه پذیر در امر سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: یکی از توقعات سرمایه پذیر این است که اصولا سرمایه ای در کار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در سرمایه گذاری به روش استکبار جهانی تنها چیزی که اهمیت دارد دستیابی به سود است و در این زمینه به شرایط مردم کاری ندارد، تصریح کرد: اما ما معتقدیم که سرمایه گذار باید سود ببرد اما این سود باید در مقایاس عادلانه باشد.

 

آیت الله نعیم آبادی به تشریح توقع سرمایه گذار نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: مهمترین توقع سرمایه گذار، حمایت منطقی و تسریع در امور است.

 

وی با بیان اینکه معطل کردن سرمایه معنا ندارد، به سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در هرمزگان باشد قول داد که روند حمایت از فعالیت های آنان را به صورت جدی دنیال و پیگیری کند.

 

امام جمعه بندرعباس از استاندار و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و همچنین وزرای امور خارجه، اقتصاد و جهاد کشاورزی خواست با ورود به ر امر سرمایه گذاری در استان هرمزگان سرعت ببخشند.

 

نعیم آبادی با اشاره به استقبال بسیار خوب سرمایه گذاران داخلی و به ویژه سرمایه گذاران خارجی از این همایش، تاکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند که نه تنها در حرف بلکه در عمل این حضور بابرکت را گرامی بدارند.

 

وی با تاکید براینکه دست اندرکاران امر سرمایه گذاری باید به گونه ای عمل کنند که شعار امسال «رونق تولید» تحقق پیدا کند، افزود: در خشکسالی مردم ما با مقاومت خود پوزه استکبار را به خاک مالیدند و شکر ترسالی در این است که هم سرمایه گذار داخلی و هم سرمایه گذار خارجی از شرایط موجود بهره برداری کنند.

ارسال نظرات