مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان چگنی گفت: در سیل اخیر شهرستان چگنی، تعداد ٤ گروه جهادی به تعداد ١٨٠ نفر درقالب ۵ گروه سه بخش حضور وکار پخت روزانه۵ هزارغذای گرم و هزار و ٥٠٠بسته بهداشتی و پتو، لباس، کفش، ‌آب معدنی‌، ‌آرد و اقلام دیگرمورد نیازتهیه از طریق٦٠٠نفر از نیروهای گروه جهادی معین و مستقر در روستاها در راستای کمک به مردم خسارت‌دیده، پخش کردند.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۳۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

سروان پاسدارمحمدخورشیدوند، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان چگنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی تحت حمایت بسیج سازندگی سپاه شهرستان چگنی  در سیل اخیر این شهرستان،گفت: برای سازماندهی و شناسنامه دار کردن مناطق سیل زده و جلو گیری از موازی کاری تمام گروهای جهادی مهمان و گروه های جهادی معین و مستقر در منطقه سازماندهی و در هر بخش یک گروه جهادی مهمان  به صورت متمرکز و در کنار آنها  برای پخش اقلام و خدمات یک گروه جهادی معین قرار دادیم.

وی  افزود: با توجه به اینکه در سال های اخیر هر روستا یک گروه جهادی مستقر درخود روستا تشکیل دادیم آنها را در همان روستا های خودشان برای خدمات رسانی  و سایر کمک های به کار گیری کردیم که بتوانیم خدمات  بهتری داشته باشیم .

مسئول سازندگی چگنی اظهار داشت: در سیل اخیر شهرستان چگنی، تعداد ٤ گروه جهادی به تعداد ١٨٠ نفر درقالب ۵ گروه  سه بخش حضور وکار پخت روزانه۵ هزارغذای گرم و  هزار و ٥٠٠بسته بهداشتی و پتو، لباس، کفش، ‌آب معدنی‌، ‌آرد و اقلام دیگرمورد نیازتهیه از طریق٦٠٠نفر از نیروهای گروه جهادی معین و مستقر در روستاها در راستای کمک به مردم خسارت‌دیده، پخش کردند.

خورشیدوند افزود: برای کمک در فاز دوم، خرید تجهیزات مورد نیاز و هماهنگ کردن ماشین آلات مهندسی در عملیات عمرانی برای امدادرسانی، فعالیتهای عمرانی در باز کردن راه‌ها و باسازی پل‌ها و نصب پل‌های موقت و برداشتن حجم خاک رانش شده در جاده‌های روستایی و مرمت و تمیز کردن  واحدهای مسکونی در داخل شهر وروستاهای آسیب دیده و مدارس  برای کمک‌رسانی سراسری از جمله اقدامات گروه‌های جهادی مهندسین سپاه تحت حمایت بسیج سازندگی شهرستان چگنی سازماندهی ودر منطقه حضورپیدا کردند.

وی عنوان کرد: راه  بخش شاهیوند و راه و پل ارتباطی٨٠ روستا در سطح شهرستان را از طریق لوله های تهیه شده سپاه چگنی بازسازی و ترمیم کردند.

 مسئول سازندگی چگنی گفت: این مهم با تلاش شبانه روزی و جهاد گونه گروهای جهادی مهمان و معین و مستقر با کمک ارگان‌های و نهاد‌های خدمات رسان و انقلابی محقق گردیدکه از زحمات تک تک مهمانان و مردم شهرستان که کمک رسانی و خدمات دادند سپاس تشکر داریم.

 

ارسال نظرات