فرمانده ناحیه بسیج شهرستان اردبیل گفت: بیش از 80 میلیون تومان از کمک های نقدی و غیر نقدی اهالی شهید پرور شهر هیر به سیل زدگان مناطق مختلف کشور ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۰۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بیسج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی اظهارداشت: بیش از ۸۰ میلیون تومان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهالی شهید پروری هیر به سیل زدگان مناطق مختلف کشور ارسال شد.

وی افزود: در مجموع ۳۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی هیر در قالب نقدی و بیش از ۵۰ میلیون تومان از کمک‌ها نیز به صورت غیر نقدی و در قالب محموله‌های ضروری حبوبات، آب معدنی، لوازم گرمایشی، پوشاک و .. توسط بسیج مردمی شهر هیر جمع آوری و به سیل زدگان مناطق مختلف ارسال شد.

دهقانی با بیان اینکه امروز وضعیت بحرانی در مناطق سیل زده کشور حاکم است، افزود: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی هم تاکنون از شهرستان اردبیل به سیل زدگان کشور از طریق اقشار مختلف بسیج کمک رسانی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل با دعوت از اقشار مختلف مردم برای کمک رسانی انسان دوستانه سیل زدگان کشور گفت: تمامی نهاد‌ها و ادارات، پایگاه‌های بسیج، مساجد اماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان اردبیل و شهرستان اردبیل است.
ارسال نظرات