تروریسم رسانه ای صهیونیستی-سعودی دست به کار شده و با دروغ پراکنی خود بذر کینه و اختلاف بین ایران و همسایگان عضو محور مقاومت می‌کارد.نیروهای بسیجی عراقی همراه با کمک های خود برای کمک به مردم سیل زده وارد ایران شدند اما بیگانگان و مزدوران داخلی آنها حمله رسانه ای خود را شروع کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۱۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هنوز مردم در شوک سیل وحشتناک در استان های مختلف بودند که رسانه های بیگانه اما فارسی زبان به سرعت به همسایگان ایران حمله کردند و مدعی شدند آنها به بحران سیل در ایران بی توجه هستند! پس از اینکه موج حمایت و کمک های همسایگان وارد ایران شد این رسانه های همراه با مزدوران بی جیره و مواجب خود در داخل خط خبری خود را عوض کردند و امدادرسان های دوست را با بعثی هایی که به ایران حمله کرده تشبیه کردند و حتی خواهان مبارزه مردم ایران علیه امدادجویان شدند!
 
 ماموریت اختلاف افکنی بین مردم ایران و مسلمانان منطقه در خبرگزاری ها و تلویزیون های بیگانه امری واضح است. چه آنجا که به مردم عراق القا میکنند که ایرانی ها عراق را مستعمره خود میدانند و سعی در تحریک آنها علیه ایران دارند و چه زمانی که شایعه تجاوز عراقی ها به دختران ایرانی در مشهد را تیتر یک خود می کنند تا رگ غیرت ایرانی ها علیه برادران مسلمان خود را متورم کنند. به ایرانی ها می گویند پول های شما را در عراق وسوریه و لینان خرج می کنند و به عراقی ها می گویند پول های شما را ایرانی ها به غارت می برند. 
 
 
نیروهای بسیجی عراقی برای کمک به مردم سیل زده وارد ایران شدند تا علاوه بر آوردن ده ها کامیون حامل کمک های مردمی، خود نیز در امدادرسانی به کمک مردم سیل زده بشتابند. این درحالی است که عراقی ها در کشور خود نیز درگیر سیل هستند اما این مانع از کمک رسانی آنها به برداران ایرانی شان نشده است. همین امر باعث شد تا تروریسم رسانه ای صهیونیستی-سعودی با عصبانیت از این موج وحدت و همدلی بین دو ملت دست به کار شود و با دروغ پراکنی خود بذر کینه و اختلاف بین ایران و همسایگان عضو محور مقاومت بکارد.
 
شبکه العربیه وابسته به خاندان سعودی مطلبی با عنوان «حضور نیروهای حشد الشعبی عراق در اهواز برای سرکوب یا امدادرسانی است؟» نوشت. در این پروپاگاندای با انتشار فیلمی ادعا شد که مردم اهواز علیه نظام و اقدامات سپاه دست به تظاهرات زده اند.
 
 
در این گزارش آمده است: «روز جمعه 12 آوریل 2019 شماری از شهروندان اهوازی تظاهراتی علیه حکومت و سپاه پاسداران ایران برگزار کرده و آنها را به دست داشتن در جاری شدن سیلاب در شهرهای مختلف پیرامون اهواز و ممانعت از باز کردن دریچه‌های هورالعظیم (هور الحویزه) برای تخلیه سیلاب متهم کردند.فعالان اهوازی ویدئو‌هایی در شبکه‌های مجازی منتشر کردند که نشان می‌دهد ساکنان مناطق علویف ملاشیه و عین2 در غرب اهواز به خیابان آمده و نیروهای امنیتی و نیروهای ضد شورش آنها را به محاصره خود در آوردند.»
 
العربیه همچنین حضور امدادرسان های عراقی در ایران را هم برای سرکوت مردم اهواز معرفی میکند و می نویسد: «آنان(مردم اهواز) همچنین نگران هستند که مبادا نیروهای حشد الشعبی عراقی که می‌گویند برای امدادرسانی به اهواز آمده‌اند در سرکوب مردمی که تصمیم گرفته‌اند سیل‌بندها را شکسته و آب را به هور جاری کنند، شرکت کنند.»
 
اما نگاهی به فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد انچه بنگاه خبرپراکنی رژیم آل سعود آن را اعتراض مردم به حکومت معرفی میکند شادی مردم منطقه «عین‌دو» اهواز بعد از جلوگیری از ورود سیل به محله های خودشان است.
 
رادیو اسراییل در همین زمینه به مردم ایران هشدار داد که مراقب نیروهای حشدالشعبی باشند. سایت رادیو اسراییل نوشت: «آیا رژیم، این نیروها را به بهانه  کمک به سیل زدگان به ایران آورده تا از آنها برای مقاصدی دیگر، از جمله سرکوب احتمالی مردم ایران بهره گیرد؟»
 
رضاربع پهلوی از معدود بازمانده های خاندان پهلوی که هنوز خودکشی نکرده و تحت حمایت آمریکا و صهیونیست ها قرار دارد نیز به حضور امدادگران و کمک های همسایگان واکنشن نشان داد و کفت: «ایرانیان برای بازسازی کشورشان به نیروهای تروریست نیازی ندارند. یا هرچه زودتر مزدوران‌تان را از خاک میهن‌ خارج می‌کنید یا مردم ایران، دلیرمردان و شیرزنان خوزستان و لرستان، خود بیرون‌شان می‌کنند.»
 
صدای آمریکا نیز از این غافله عقب نماند و عصبانیت خود را از وحدت نیروهای مسلمان در کنار یکدیگر نشان داد.
 
 
کانال خبر آمدنیوز از رسانه های مزدور سعودی نیز که فیلم های توهم مدیر آن (روح الله زم) در ماه های اخیر سوژه طنز فضای مجازی شده بود اعلام کرد که پشت پرده سیل در ایران را فهمیده است. این شبه رسانه سیل را کار نظام معرفی کرد تا بتواند نیروهای حشدالشعبی را به این بهانه به ایران دعوت کند!
اینستاگرام هم به کمک این رسانه ها آمد و با حذف تصوير حضور ابومهندس معاون ‎حشدالشعبى در ايران نشان داد پروژه نفرت پراكنى و عصبيت از دوستى ايران و عراق در خارج از مرزهاى ايران طراحى شده است.
 
 
اما مردم سیل زده که خود شاهد کمک های نیروهای مردمی کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و ...هستند فریب این پروپاگاندا و دست و پا زدن های آنها را نخوزدند. حتی برخی خارج نشینان و عناصر ضدانقلاب نیز نتوانستند این اختلاف افکنی و شایعه سازی را درک کنند و علیه آن دست به قلم شدند. 
 
 
عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات که امروز به عنوان کارشناس شبکه های ضدانقلاب مشغول به فعالیت است شایعه پراکنی توسط این رسانه ها را طبیعی توصیف کرد و در این خصوص نوشت: حشدالشعبى( بسيج ملى) عراق، با فتواى آيت الله سيستانى تاسيس و با يارى سپاه قدس توسعه پيدا كرد. در سركوب داعش و بركندن ريشه داعش كه از سوى آمريكا و ارتجاع عربى حمايت مى شد، حشد الشعبي نقش درجه اول داشت. مخالفت با حشدالشعبى ازسوىVOA و راديو فردا و شازده و رجويستا كاملا طبيعى است.
سلبریتی بی سواد در مسیر آمریکا_صهیونیست و سعودی
مهناز افشار که به دلیل نحافت فکر و استدلال همواره مورد تمسخر فعالان فضای مجازی بوده است با بازی کردن در زمین دشمن بار دیگر کمبود خود را نشان داد. او که مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر در مواقع بحران فقط به حرف های توخالی مشغول است و قدمی برای مردم رنج دیده برنداشته در توئیتی انتقادی، امدادرسان های عراقی  را عامل کشته شدن عزیزان مان در جنگ تحمیلی معرفی کرد!
مشخص نیست که کدام یک از عزیزان مهناز افشار در جنگ به شهادت رسیده(!) اما نباید انتظار داشت که وی تفاوت رژیم بعثی که به ایران حمله کرده بود را با مردم این کشور را بداند و بغهمد. حتی نباید از چنین شخصی انتظار داشت که بگوید کدام کشورهای غربی که آرمان شهر او و هم پیاله هایش هستند به پشتیبانی از رژیم صدام برای کشتار مردم بی دفاع ایران پرداختند و امروز نیز با جنگ اقتصادی اسباب زحمت برای ملت ایران فراهم کرده اند.
 
می توان با قدرت گفت که اگر به جای مردم عراق و افغانستان و پاکستان و ... فقط تعداد انگشت شماری از چشم آبی های اروپایی برای کمک به مردم ایران می آمدند سلبریتی ها صدها بار قربان صدقه آنها می رفتند اما اکنون که آمریکا مانع کمک رسانی به ایران شده است و  27 کشور اروپایی سرجمع به هر سیل زده ایرانی 1600تومان کمک کرده هیچ انتقادی از جانب غرب زده ها دیده می شود بلکه همان ها دست به کار شده اند و به صورت برادرانی که برای همدردی به ایران آمده اند چنگ می اندازند.
 
اما گفتنی است که کاربران فضای مجازی هم ساکت نماندند و به سرعت تناقضات مهناز افشار را منتشر کرده و از وی پرسدند که چرا او در آلمانی که سلاح شیمیایی به صدام داده فرزند خود را به دنیا آورده است؟!
 
استدلال های مضحک امثال مهناز افشار حتی باعث شد تا حتی خبرنگار ضدانقلاب بی بی سی فارسی نیز عصبانی شود.
 
مهرداد فرهمند در این خصوص نوشت: «واکنش برخی کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی به حضور شماری از نیروهای حشد شعبی در مناطق سیلزده برایم عجیب و «منطق» ایشان برایم درک ناشدنی است. بعید می دانم اگر نیروهای امریکایی در خلیج فارس که دست به ماشه در آماده باش هستند تا اگر فرمان رسید به ایران حمله کنند، برای کمک به سیل‌زدگان به ایران می آمدند، با چنین واکنشی روبرو می شدند. البته به گمانم این واکنشها به حشد شعبی محدود به فضای مجازی و از سوی کسانی است که دور ایستاده اند وگرنه در عالم واقع و بویژه میان سیل‌زدگان، تصور نمی کنم واکنشی منفی به حشد شعبی نمود پیدا کرده باشد.»
 
یک دینار عراقی بزرگ تر از هزاران دلار اروپایی-آمریکایی
همه پروپاگاندا و دروغ های مطرح شده توسط بیگانگان و ضدانقلاب را می توان از واهمه‌ی دشمنان مردم ایران دانست. کسانی که وعده داده بودند جمهوری اسلامی چند ماه بیشتر دوام نمی آورد امروز ایرانی را نظاره می کنند که در چهل سالگی خود محبوبیت باورنکردنی پیدا کرده است. تا جاییکه مستضعفین منطقه با برپایی غرفه در شهرهای خود از لبنان و سوریه و عراق تا یمن و کشمیر و فلسطین در تکاپو هستند تا به اندازه توان خود هم دردی شان را نشان دهند(اینجا). محور سعودی-صهیونیستی به خوبی می داند که هر دینار کودکان مسلمان برای کمک به ایران از هزاران دلار آنها قدرت بیشتری دارد و حامل پیامی بزرگ است. پیامی که می رود تا پس از تثبیت نظم منطقه ای به سود محور مقاومت نظم جهانی را هم تغییر دهد.
 
 منبع:رجانیوز
انتهای پیام/
ارسال نظرات