مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی تأکید کرد

سپاه پاسداران نماد خدمت، فداکاری، ولایت پذیری

سرهنگ پاسدار عباسی گفت: سپاه پاسداران نماد شجاعت، خدمت، استقامت، اقتدار، شهامت، فداکاری، ولایت پذیری و دفاع تمام قد از آرمان ها و ارزش ها است.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۱۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نشست صمیمی رئیس و اعضای سازمان بسیج کارمندان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط این مرکز برای سیل زدگان گفت: سیل اخیر در برخی از مناطق باعث شد به ظرفیت های موجود و پتانسیل های نهفته بیشتر پی ببریم.

وی با بیان اینکه راه حل عبور از مشکلات اخیر استفاده کامل از ظرفیت های کشور است، افزود: سیل اخیر یک آزمون بزرگ الهی برای مردم در خدمت رسانی به وجود آورد و به لطف خدا تا امروز مردم سایر شهرهای کشور اقدامات خوبی برای کمک رسانی به سیل زدگان انجام داده اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکائی ها، بیان داشت: این اقدام جاهلانه نظام سلطه عزم سپاه برای ادامه راه پرافتخار خود را بیشتر خواهد کرد و این حرکت خود یک همبستگی ملی بین مردم و مسئولین ایجاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسدارِ انقلاب است، افزود: سپاه پاسداران نماد شجاعت، خدمت، استقامت، اقتدار، شهامت، فداکاری، ولایت پذیری و دفاع تمام قد از آرمان ها و ارزش ها است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم در نماز جمعه تصریح کرد: مردم و مسئولین در هفته اخیر و به خصوص در راهپیمایی جمعه پاسداری اعلام کردند که پشتیبان سپاه هستند و این نشانه تأیید عملکرد این نهاد انقلابی در حفظ ارزش ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات