جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: خداوند به ترامپ احمق ماموریت داد این جمله را بگوید تا این وحدت رویه شکل بگیرد
کد خبر: ۹۱۲۷۸۸۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کهگیلویه و بویراحمد، جانشین سپاه فتح استان در نشست روسای اوقاف شهرستان‌های استان گفت: خداراشاکر هستم که حیات ما را در عصری قرار داد که افول حکومت‌های جور و ظلم و ستم و استکباری را با بروز و ظهور اسلام ناب می‌بینیم.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در طول چهل سال هیچگاه در طول شبانه روز از دشمنی خود نسبت به نظام دریغ نکرد دشمن هم می‌داند از دشمنی اش غفلت نکرده ایم و همیشه تلاش کردذیم که غافل نشویم و در هر جبهه و سنگری هم اگر گاهی کم توجهی کردیم آسیب دیدیم.

سرهنگ انصاری عنوان کرد: دشمن به دنبال نقاط ضعف ما است که نقطه ضعفی را پیدا کند و آن را به جبهه‌ای برای خودش تبدیل کند ما نیز هم دنبال دفاع هستیم و در طول چهل سال دنبال دفاع و تثبیت بودیم در چهل ساله دوم هم در تعقیب دشمن هستیم دشمن شروری که بیش از ۹۸ گروه تروریستی را آموزش داده و برای آن‌ها جبهه مشخص کرده است، نیروی نظامی که به اعتقاد من نیرو‌های نظامی تمام کشور‌های دنیا ناب است، چون که یک نیروی انقلابی و مردمی است و بعد به عنوان تروریست معرفی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه فتح عنوان کرد: ما معتقد هستیم که این خوش خدمتی استکبار و ترامپ به نتانیاهو در این زمان انتخابات بود، اما کورخوانده و اگر خدا خواهد عدو شود سبب خیر، دشمنان ما را خدا احمق آفریده است.

وی تصریح کرد: اگر میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کردیم و صدا سیمای ما شبانه روز تلاش می‌کرد به این شکل این وحدت رویه شکل نمی‌گرفت یک جمله که از دهن انسان نا بیخرد و کج فهمی بیرون آمد و این وحدت رویه شکل گرفت خداوند به این انسان ماموریت داد که این جمله از دهانش بیرون بیاید.

سرهنگ انصاری عنوان کرد: این خون بهای شهدایی است که جان خود را در طبق اسلام گذاشتند و تا آخرین لحظات از اسلام مواظبت کردند، امام (ره) فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است کشوری که بیش از ۹۸ گروه تروریستی فرقان، منافقان، القائده، داعش، طالبان و النصره را تربیت کرده، اما در طول این چهل سال با هر جبهه‌ای که مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته شکست را پذیرفته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس که از کمترین تجهیزات و امکانات رزمی و جنگی محروم بودیم پیروز میدان بودیم الان که یکی از کشور‌های ابر قدرت دنیا و ما در تعقیب دشمن هستیم دشمن را در خلیج فارس زمین گیر کردیم در دهانه فاو اسیر کردیم دشمن غافل از اینکه امام فرمود:: ما انقلابمان را در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم.

وی افزود: این‌ها کور خوانده اند ما از کشور‌های ابر قدرت دنیا هستم دشمن اکنون به شکلی موضع می‌گیرند که خودشان مشکلاتشان بیشتر نشود اگر بحث خودخدمتی به نتانیاهو نبود ضرورتی نداشت که این جمله را ترامپ زمانی بگوید که بیش از ۲۰ استان کشور دچار سیل است و سپاه پاسدران و بسیج مردمی همه برای کمک و خدمات رسانی شبانه روزی آستین بالا زده اند.

انصاری بیان کرد: یکی از علما تعریف می‌کرد که وقتی هواپیما‌های جنگی وارد خلیج فارس شدند آیت الله جوادی آملی نزد آیت الله بهجت رفت و گفت: ناو‌های جنگی در خلیج فارس آمده اند می‌خواهند چیکار کنند که آیت الله بهجت بعد از وقفه‌ای چند ثانیه‌ای گفت: می‌خواهد کابل را بگیرد پرسید بعدش، گفت: می‌خواهد بابل را بگیرد گفت: بعدش، گفت: مدینه را بگیردگفت ایران را چی آیت الله بهجت گفت: ایران صاحب دارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: خداوند به ترامپ احمق ماموریت داد این جمله را بگوید تا این وحدت رویه شکل بگیرد واقعا مسولیت سپاه پاسداران خیلی خیلی سنگین‌تر شد، چون هر کسی در هر حزب و گروه و جناحی است پاسدار انقلاب است وقتی امام (ره) فرمود:: حفظ نظام از اوجب واجبات است همه احساس خطر می‌کنند وقتی سپاه پاسداران یک گروه تروریستی قلمداد شود.

وی با بیان اینکه، اما باز هم مردم آمدند و یک بار دیگر سیلی محکمی به صورت دشمن زدند، گفت: سوز سیلی‌های سپاه باعث شد که خداوند این جمله را از زبان ترامپ جاری کند اعلام کند و دنیا مقابل استکبار جهانی موضع بگیرد هیچکس به جز بحرین و عربستان و رژیم صهیونیستی از این ماجرا پشتیبانی نکردند.

انصاری ادامه داد: مطمن هستیم که در هر جبهه دشمن وارد شود شکست را خواهد پذیرفت و این علم به دست صاحبش سپرده خواهد شد، در جبهه اسلامی که شعار از نیل تا فرات به جبهه مقاومت تبدیل شد جبهه مقاومتی که حزب الله لبنان، هشت الشهری عراق، بسیح سوریه، مستشاران و ژنرال‌های کارکشته و بسیجیان ایران اسلامی در قالب یک ارتش اسلامی به فرماندهی یکی از سربازان مقاوم معظم رهبری به نام سردار سلیمانی این ارتش اسلامی و انقلابی شکل گرفت و این جبهه کفر را شکست داد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان افزود: بیش از ۸۰ کشور از استکبار حمایت می‌کردند این‌ها سیلی‌های سختی از سپاه پاسدران خوردند آن هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته‌ترین هواپیمای ار کیو ۱۷۰ که هیچگاه دشمن تصور نمی‌کرد علمی ما فوق علم آن‌ها باشد که این هواپیما را سالم به زمین بنشاند و نشاندیم، در هر جبهه‌ای آمدند شکست خوردند.

وی تصریح کرد: بزرگترین ناو هواپیما بر آمریکا در خلیج فارس را آرم سپاه پاسداران حک کردیم آن‌ها آب‌های نیلگون خلیج فارس را ترک کردند این‌ها سیلی خوردند درد دارند ما اگر به عنوان تروریست از استکبار جهانی اعلام نمی‌شدیم شک داشتیم. چون که که همسنگران ما در جبهه مقاومت به عنوان تروریست قلمداد کردند.

انصاری گفت: ما بدون از روحانیت صفر‌های بی نهایت بدون یک هستیم تا یک نشود تکمیل نخواهیم نشد اگر رهبری‌های رهبرانقلاب نبود اگر روشنگری‌های روحانیت نبود نمی‌توانستیم کاری کنیم که دشمنان بگویند هفت تریلیون هزینه کردند برابر شکست ایران و نتیجه آن این شد که شبانه با چراغ خاموش عراق می‌آیند و بر میگردند، اما مسولان ما با ژست اقتدار و صلابت وارد سوریه می‌شوندو با استقبال خوبی رو به ور می‌شوند.
ارسال نظرات