خبرهای داغ:
پدر شهید محمدحسین حمزه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت فرزند خود گفت: محمدحسین از من جلو افتاد و ما همواره از شهادت حرف میزنیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۷۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت مهندس شهید محمد حسین حمزه مراسمی با حضور پدر این شهید گرانقدر در حسینیه حضرت امام رحمة الله تیپ ۱۲ حضرت قائم عجل الله برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صمیمی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم عجل الله ضمن عرض خیر مقدم خدمت پدر بزرگوار شهید حضور وی در جمع رزمندگان این تیپ را فرصتی مغتنم برای ارتباط و تعامل بیشتر بین نسل قدیم و نسل جدید رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم برشمرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در نظر داریم در سال آتی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برنامه‌ها استفاده نماییم تا هرچه بیشتر از تجربیات و نظرات این عزیزان استفاده گردد.
به گزارش بسیج، محمدحسن حمزه از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از پاسداران با سابقه تیپ در این مراسم با لباس پاسداری حضور یافت و پاسداری را از فرصت‌های مغتنم برای تقرب به معبود خواند.
پدر شهید حمزه در ادامه با اشاره به سیره شهدا افزود: محمد حسین از من جلو افتاد و ما همواره از شهدا گفتیم و از شهادت خواندیم، اما شهدا نشان دادند که باید با تمام وجود در راه خدا جهاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها