اقدامات انجام شده در شهرستان باوی خوزستان تشریح شد:
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارسال تجهیزات مهندسی و برپایی نانوایی و استقرار تیم پزشکی در شهرستان سیل­ زده باوی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۲۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو گفت: سپاه استان بوشهر اقدامات خود را در سه محور اصلی در شهرستان باوی انجام می ­دهد که یکی از این محورها، ارسال تجهیزات لجستیکی و اعزام نیروهای مهندسی برای ترمیم سیل بندها است.

وی افزود: با توجه به آب گرفتگی ­هایی که در بعضی نقاط این شهرستان وجود دارد تلاش م ی­کنیم تا با استفاده از پمپ، آب­ های جمع شده در سطح کوچه­ ها و خانه ­ها را تخلیه و به سمت رودخانه کارون و سد دز هدایت کنیم تا زندگی مردم این مناطق به حالت معمولی برگردد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سپاه امام صادق علیه السلام در شهرستان باوی، ایجاد نانوایی سیار برای پخت نان گرم و همچنین برپایی آشپزخانه و پخت و توزیع روزانه 1300 تا 1400 دست غذای گرم توسط بسیجیان ناحیه خارگ است که روزانه در 3 نقطه شهری و روستاهای این شهرستان توزیع می ­شود.

ارسال تجهیزات مهندسی تا استقرار نانوایی و تیم پزشکی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر نیز گفت: از سه نقطه شهری شهرستان باوی، شهر شیبان در معرض خطر بیش­تری قرار دارد که نیروهای مهندسی با یک لودر و 8 کمپرسی در آن ­جا مستقر و مشغول خدمات­ رسانی به مردم این شهر هستند که 6 تا از این کمپرسی­ ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم تأمین شده است.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: از بین روستاهای شهرستان باوی نیز فقط 5 روستای دهستان عناقچه شهرستان باوی دچار آب­ گرفتگی و بقیه فقط در محاصره آب هستند که تلاش داریم آب را از داخل کوچه ­ها و خانه ­ها خالی کنیم و با دادن یک تخته موکت و مقداری مواد غذایی به خانوارهای این روستاها، وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.

وی از استقرار 15 قایق نیروی دریایی سپاه برای جابجایی اقلام و مردم روستاهای محاصره در آب خبر داد و تصریح کرد: تیم پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز روبروی شهر ملاثانی به صورت شبانه ­روزی به مردم خدمات­ رسانی می­ کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها