خبرهای داغ:

بازدید استاندار آذربایجان غربی از مناطق سیل زده ایلام

استاندار آذربایجان غربی با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مناطق سیل زده ایلام بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، درحالیکه امدادرسانی ماشین آلات راهداری آذربایجان غربی در مناطق سیل زده ایلام استمرار دارد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در معیت استاندار از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرده و در جریان آسیب های وارده و نیازهای سیل زدگان قرار گرفت.

 در این بازدید که هیئتی متشکل از استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جانشین فرمانده سپاه شهدا، مدیر بنیاد مسکن روستایی، رئیس مدیریت بحران آذربایجان غربی و شهردار ارومیه را شامل می شد بازدید از مناطق سیل زده شهر ماژین از توابع شهرستان دره شهر ایلام و روستاهای آسیب دیده از سیل این شهر به همراه استاندار استان ایلام انجام شد.

 استاندار آذربایجان غربی در این دیدار ضمن اعلام ابراز همدردی مردم آذربایجان غربی با سیل زدگان ایلام، اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی از روزهای اولیه وقوع سیل کمک های خود را به سیل زدگان ارسال و اقلام و تجهیزات و ماشین آلات امدادی به سمت ایلام اعزام شدند و با نیازسنجی های انجام شده طی بازدید امروز در روزهای آینده کمک های بیشتری نیز ارسال خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید، گفت: تاکنون این اداره کل تعداد پنج دستگاه ماشین آلات سنگین شامل یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر و سه دستگاه کامیون جهت امداد به مناطق سیل زده استان ایلام اعزام کرده است و راهداران متخصص نیز به همراه این ماشین الان عملیات راهداری و امدادرسانی را انجام می دهند.

شکری افزود: همچنین یک دستگاه پل سی متری با عرض ۵/۵ متر  از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به ایلام  ارسال شده است که توسط سه دستگاه کفی تا فردا ظهر به ایلام خواهد رسید.

گفتنی است شهر ماژین از شهرهای شهرستان دره شهر استان ایلام در کنار کبیر کوه و رود سیمره واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار