حجت الاسلام منصوری گفت: این سیل مردم را به هم پیوند داد و باعث شد مردم کار تشکیلاتی کنند .
کد خبر: ۹۱۲۷۸۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام  منصوری امام جمعه گوریه استان خوزستان در جلسه ستاد مدیریت بحران شوشتر گفت: یک وجه سیل مصیبت است و وجه دیگرش کنار زدن گل ها و نمایان شدن طلا و گنج هاست.

 

امام جمعه شهر گوریه بیان کرد:ما بسیاری از مقوله های اخلاقی را شنیدیم اما ندیدیم ولی در این سیل تجسمات اخلاقی ‌را دیدیم.

 

حجت الاسلام منصوری افزود: در این سیل دیدیم که سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چکمه پوشیدند و امیران ارتش جمهموری اسلامی وسایل مردم را جابجا می کردند.

وی ابراز داشت: این سیل مردم را به هم پیوند داد و باعث شد مردم کار تشکیلاتی کنند لذا دیدیم که مردم خصوصا جوانان برای ایجاد سیل بند از شب تا صبح مشغول کار بودند.

 

حجت الاسلام منصوری در پایان ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات فرمانده و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری تاکید کرد : البته برخی مسئولین در این آزمون سیل نمره منفی گرفتند،  این هم یکی از نعمات الهی است که ما بدانیم چه مدیرانی را باید انتخاب کنیم.

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که با تمام امکانات درحال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان شوشتر می باشد.

ارسال نظرات