مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت : 50 نفر از مبلغان جهادی تبلیغی این استان برای کمک رسانی به شهرستان های پلدختر و معمولان استان لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۹۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی اظهار داشت: اعزام این مبلغان در پی فراخوان‌های متعددی که برای انجام خدمات عمرانی و رفاهی همچون پاکسازی و لایروبی منازل و معابر در استان‌های سیل‌زده اعلام شده بود، انجام شد.

 50 نفر از مبلغان استان البرز به مناطق سیل زده اعزام شدند

وی اظهار داشت: امروز می بینیم که روحانیت در کنار دیگر نیروهای امدادی همچون ارتش، سپاه، هلال احمر و بسیج نقش بی‌بدیلی را در استان های گلستان، لرستان و خوزستان ایفا کرده است.

حجت الاسلام مسعودی با اعلام اینکه موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان و هیئات مذهبی استان البرز آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدیر و غیرنقدی مردم برای کمک به سیل‌زدگان هستند، اعلام کرد: موسسه قرآنی بیت النور کمک های مردمی استان البرز را به میزان حدود 8 تن لوازم مختلف همچون پتو، آب معدنی، کنسرو و غیره به این مناطق ارسال کرده است.

وی تاکید کرد :حضور جهادی همه فعالان فرهنگی - مردمی به خصوص روحانیون برای کمک میدانی، در التیام بخشی آلام و تلطیف روحی محیط بحران بسیار ضروری و مؤثر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها