در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر بیان شد؛

باران، سیل همدلی بین مردم و مسئولین را ایجادکرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام درجلسه ستادمدیریت بحران شهرستان شوشتر گفت:نزول باران و جاری شدت سیل در کشور،سیل همدلی کم نظیر بین مردم و مسئولین را ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۹۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر باتبریک اعیادشعبانیه از زحمات همه مسئولین و دست اندر کاران شهرستان شوشتر در کمک رسانی به مردم عزیزی که در بروز سیل اخیر ، آسیب دیدند  صمیمانه تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر بیان کرد: هر حادثه تلخی که به وجود آید یک سری آیات و نعماتی در آن نهفته شده است که ما آن ها را نمی دانیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان ابراز داشت: همه تلاش مجموعه سپاه و بسیج بیرون رفتن مردم عزیز سیل زده از این فشار است و امیدواریم خداوند توفیق دهد با ادامه خدمات مشکلات مردم  که ولی نعمت ما هستند را بزودی برطرف  کنیم.

 

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در پایان افزود: خدا را شاکریم که مردم کشور از باران رحمت خداوند برخوردار شدند و علی رغم مشکلات ایجاد شده امروز شاهدیم که پس از بروز سیل یک همدلی کم نظیر بین مردم و مسئولین ایجاد شده است.

 

دراین جلسه "حسین پنبه دانه"فرماندار شوشتر و "حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه و سردار اکبری به ارائه گزارش و ایراد سخن پرداختند.

 

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که با تمام امکانات درحال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان شوشتر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار