فرماندار شهرستان شوشتر با تقدیر از تلاش های پاسداران و بسیجیان جهادگر در منطقه گفت: ببا فروکش کردن آب از مناطق مختلف شهرستان شوشتر با تلاش جهادگران بسیج و سپاه مردم سیل زده به منازل خود باز می گردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین پنبه دانه فرماندار شهرستان شوشتر در ستاد مدیریت بحران این شهرستان که با حضور مسئولان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام بر گزار شد، شأن و منزلت سپاه  در این ۴۰ سال بیش از همیشه است، گفت: آمریکا احساس می کرد با تروریست اعلام کردن سپاه یک تهدید را علیه کشورمان ایجاد کرده اما بحمدالله این اقدام آمریکا تبدیل به یک فرصت بی نظیر شده است.

وی با اشاره به پویش من یک سپاهی ام، بیان داشت: با حرکت ترامپ امروز در کشور  پویش هشتاد میلیونی من هم سپاهی ام شکل گرفته است که این مهم مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می باشد.

این مقام مسئول با تقدیر از حضور فرمانده و کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: استان چهارمحال و بختیاری تجهیزات و نیروی انسانی خود را به شوشتر آورده است و تمام این زحماتی که کشیده می شود اقدامات ارزشمند و عنصری است.

پنبه دانه با تجلیل از شخصیت خدمتگزاری سردار اکبری فرمانده سپاه استان ابراز کرد: ایشان صرف نظر از جایگاه فرماندهی در هیبت نظامی خود را یک سرباز برای خدمت کردن به مردم شوشتر معرفی می کند و این درس بزرگی است که شخصا از ایشان گرفتم.

وی در بیان اقدامات انجام گرفته ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: سیزده هزار نفر در ۳۸ روستا قبل از بروز سیل تخلیه شد و این در صورتی است که احشام اهالی این روستاها که ارزشی بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده را با برنامه ریزی های انجام شده در چند مزرعه بزرگ انتقال داده ایم. این مقام مسئول اقدام بعدی ستاد مدیریت بحران را تمیز کردن خانه های مردم سیل زده دانست و افزود: بعد از فروکش کردن سیل نوبت به هدایت مردم برای برگشتن به خانه های خود و تمیزکاری منازل مسکونی خواهد رسید که با کمک گروه های جهادی این اقدام را شروع خواهیم کرد.

ارسال نظرات