جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛

سومین محموله کمک‌های مردمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) به مناطق سیل‌زده ارسال شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از ارسال سومین محموله کمک‌های مردمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۹۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی شعبانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفتگو با خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: پس از جمع آوری کمک های مردمی از سطح حوزه های استحفاظی و ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان کرج سومین مرحله کمک های مردمی با یک دستگاه تریلر عازم استان خوزستان شد.

سومین محموله کمک‌های مردمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) به مناطق سیل‌زده ارسال شد

وی گفت:در زمان جنگ مردم غیور استان خوزستان بدونه کوچک ترین تجهیزاتی در مقابل دوشمن بعثی سینه سپر کردند تا دشمن وارد دیگر استان ها نشود و دلیرانه به همراه رزمندگان اسلام از آب خاک این مرز و بوم دفاع کردند، در حال حاضر این استان و چند استان دیگر درگیر سیل هستند و ما بر خود لازم میدانیم تا جایی که میتوانیم به این عزیزان کمک کنیم .

جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج بیان کرد: در حال حاضر چندین گروه جهادی تخصصی و فوق تخصصی این ناحیه در حال خدمتگزاری به مردم عزیز سیل زده در استان های مختلف از جمله گلستان ، لرستان ، خوزستان می باشند ، چند تیم مجرب عمرانی،پزشکی و دامپزشکی که همه این عزیزی به صورت فی سبیل الله در حال خدمتگزاری هستند.

وی افزود: پس از نیاز سنجی به عمل آمده توسط گروه شناسایی در استان خوزستان چند گروه جهادی نیز در این چند روز اعزم خوزستان خواهند شد و در شهر و روستاهای این استان از جمله دهلاویه،حفیل غربی،سوسنگرد،بستان،حمیدیه آماده خدمت گزاری خواهند بود.

سومین محموله کمک‌های مردمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) به مناطق سیل‌زده ارسال شد

به گفته شعبانی یک تریلر انواع اقسام اقلام و مواد غذایی از جمله برنج روغن چای پتو پوشاک بچه، شیر خشک ،مواد شوینده ، چادر مسافرتی،آب معدنی ارسال شد.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در آخر افزود: از تمام بسیجیان و پایوران و تمام کسانی که به نوعی در این عمل خداپسندانه ما را یاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم و از خداوند متعال خواستارم تا هر چه سریع تر استان های سیل زده به حالت عادی برگشته تا مردم به زندگی عادی خود در کنار خانواده بدون هیچ گونه اضطراب  ادامه دهند.

 

خبرنگار بسیجی : کوثری منش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار