رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه استان های تهران، خراسان رضوی، قم، خوزستان و گیلان از مهم‌ترین استان‌ها برای پایلوت طرح‌های سازمان تبلیغات هستند گفت: تلاش‌های سازمان تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که مردم ثمره این تلاش‌ها را ببینند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در سالن اجتماعات دادگستری کل استان اظهار کرد: ما به‌عنوان خادمین مردم وظایفی داریم و باید این وظایف از سوی سازمان تبلیغات بیشتر و قاطع‌تر دنبال شود.

وی تهران، خراسان رضوی، قم، خوزستان و گیلان را از مهم‌ترین استان‌ها برای پایلوت طرح‌های سازمان تبلیغات دانست و گفت: تلاش‌های سازمان تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که مردم ثمره این تلاش‌ها را ببینند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور این سازمان را خادم فرهنگی مردم عنوان کرد و افزود: قدرشناسی از تمام زحماتی که تا امروز در گیلان کشیده شده انتظار داریم بارهای سنگین پیش‌رو، به حجت‌الاسلام مهدوی محول شود و به‌خوبی پیش برود.

قمی با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات باید بکوشد تا مبانی اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را اجرا کند بیان کرد: روسای سازمان تبلیغات در هر استان باید خود را خادمان فرهنگی ملت ایران دانسته برای اجرای احکام و مبانی نظام اسلامی بکوشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در انتهای این مراسم از زحمات ۲۴ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال یاری، مدیر‌کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تجلیل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی که پیش‌ازاین دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان و رئیس استان قدس رضوی در گیلان بود به‌عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات در گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات